دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 ارديبهشت 1398 - 07:35

تعلل وزارت ورزش در انتخابات فدراسیون تنیس

در حالی که هشت ماه از ثبت‌نام نامزدهای فدراسیون تنیس گذشته است اما وزارت ورزش و جوانان همچنان تکلیف این فدراسیون را مشخص نمی‌کند.
کد خبر : 382132
تنیس.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، حدود هشت ماه از ثبت‌نام نامزدهای فدراسیون تنیس می‌گذرد اما هنوز هیچ خبری از وضعیت این فدراسیون از سوی وزارت ورزش و جوانان اعلام نشده است. 


با پایان دوره چهار ساله مجید شایسته در فدراسیون تنیس که تاریخ آن به آبان سال گذشته برمی‌گردد، ثبت‌نام از نامزدهای این فدراسیون هم 75 روز قبل از پایان دوره ریاست شایسته در ماه شهریور برگزار شد. برخی افراد که خواهان صندلی ریاست این فدراسیون بودند، ثبت‌نام کردند اما از همان زمان تا به الان که حدود هشت ماه از ثبت‌نام نامزدهای فدراسیون تنیس می‌گذرد هنوز هیچ خبری از سوی وزارت ورزش و جوانان برای پایان بلاتکلیفی تنیس صادر نشده است. 


پس از ثبت‌نام نامزدهای این فدراسیون داورزنی در یک مصاحبه عنوان کرد به دلیل تک کاندید شدن انتخابات این فدراسیون، ثبت‌نام مجدداً باید انجام شود، موضوعی که البته از سوی وزارتی‌ها خیلی زود رد شد و اسبقیان با اعلام اینکه فدراسیون تک کاندید نشده از برگزاری انتخابات در اوایل 98 سخن گفت. 


حالا با گذشت دو ماه از سال 98 اما هنوز تکلیف فدراسیون تنیس مشخص نیست و البته مسئولان این فدراسیون هم همچنان بلاتکلیف هستند به طوری که شایسته اعلام کرده که با حکم سرپرست در فدراسیون است و نمی‌دانم تکلیف فدراسیون چه خواهد شد. 


برخی صحبت‌ها در مورد وضعیت انتخابات فدراسیون تنیس حاکی از این است که وزارت ورزش و جوانان چندان تمایلی برای حضور شایسته در رأس این فدراسیون ندارد و شاید این تعلل هم به همین خاطر است. به هر روی هنوز وضعیت انتخابات فدراسیون تنیس مشخص نیست و معلوم نیست مسئولان وزارت ورزش به چه دلیلی در برگزاری انتخابات و حتی ثبت‌نام مجدد از نامزدها تا این حد تعلل می‌کند. 


انتهای پیام/4051/4057/ 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته