دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 ارديبهشت 1398 - 00:10
آیت‌الله کعبی در گفتگو با آنا:

آمریکا برگ برنده‌ای برای پیروزی مقابل ایران ندارد

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: آمریکا دیگر هیچ برگ برنده‌ای ندارد که مقابل ملت ایران به کار بگیرد.
کد خبر : 380633

آیت‌الله عباس کعبی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی خبرگزاری آنا اظهار کرد: آمریکا کشوری است که خوی استکباری در آن نهادینه شده است و مسئولان این کشور فکر می‌کنند با زورگویی می‌توانند مقاصد خود را به پیش ببرند.


وی ادامه داد: آمریکایی‌ها چون از لحاظ منطق و حقوق بین‌الملل کاری پیش نبردند، نقض تمامی قوانین و مقررات بین‌المللی را در دستور کار قرار داده‌اند.


نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ترامپ فکر می‌کند حضور ناوهای جنگی آمریکا در خلیج فارس و ایجاد فضای تهدید و ارعاب، ملت ایران را تسلیم این اقدامات مضحکانه خواهد کرد، اما هرگز چنین اتفاقی رخ نخواهد داد و این مهم نشان از این واقعیت دارد که آمریکایی‌ها آخرین نفس‌های خود را می‌کشند.


کعبی با بیان اینکه همه تهدیدات و نقشه‌های آمریکا توسط ملت ایران خنثی شده است، گفت: آمریکا دیگر هیچ برگ برنده‌ای ندارد که مقابل ملت ایران به کار بگیرد، جز توسل به ناوهای دریایی‌ که آن هم به‌طور قطع در راستای جنگ روانی قابل تفسیر و تحلیل است.


وی بیان کرد: ملت ایران بر اساس تعالیم قرآن، ملتی نخواهد بود که نخستین ضربه را به آمریکا و وابستگانش بزند، بلکه از چنان قدرت دفاعی بالایی برخوردار است که مانع هرگونه شیطنت‌های نظامی آمریکا در منطقه علیه ایران خواهد شد و دشمن اگر بخواهد اشتباهات محاسباتی کند و وارد بازی خطرناک شود با مشت محکم و پشیمان‌کننده نیروهای مسلح کشورمان مواجه خواهد شد.


انتهای پیام/4079/4123/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته