دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 ارديبهشت 1398 - 03:45
آصفری در گفتگو با آنا:

برجام آخرین مذاکره میان ایران و آمریکاست

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی آمریکا حاضر نیست به تعهدات خود عمل کند، برجام آخرین مذاکره میان ایران و آمریکاست.
کد خبر : 380496

محمدحسن آصفری در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی خبرگزاری آنا اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران با آمریکا چندین بار مذاکره داشته، اما این کشور هرگز به تعهدات خود عمل نکرده است.


وی با بیان اینکه برجام آخرین مذاکره میان ایران و آمریکاست، گفت: وقتی آمریکایی‌ها حاضر نیستند به تعهدات خود عمل کنند، مذاکره چه معنا و مفهومی دارد؟ لذا مذاکره زمانی ارزش دارد که برای دو طرف نفع داشته باشد.


عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید قبل از انجام هرگونه مذاکره، تکلیف خود مذاکره مشخص شود تا معلوم شود قرار است چه تعهداتی بعد از مذاکره توسط آمریکایی‌ها اجرایی و عملیاتی شود.


آصفری خاطرنشان کرد: وقتی آمریکا از طریق توسل به ابزار قدرت با ما می‌خواهد مذاکره کند، ضروری است که ایران هم از موضع قدرت و با توسل به ابزار قدرت پای میز مذاکره بنشیند، اما قبل از آن آمریکا باید یک موضوع مهم را مدنظر داشته باشد و آن تعهد و صداقت در مذاکره و عمل به خروجی مذاکره است؛ در صورتی‌که آمریکا هیچ‌کدام از آن‌ها را ندارد.


انتهای پیام/4079/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته