دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 ارديبهشت 1398 - 08:52
رئیس دانشگاه آزاد لارستان:

روحانیت، اصلاحات عمیق و بنیادین در نظام فکری جامعه به‌وجود آورد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان گفت: روحانیت انقلابی با اتکا به اسلام ناب، اصلاحات عمیق و بنیادین در نظام فکری جامعه ما به‌وجود آورد.
کد خبر : 380230
photo_2019-05-11_00-11-16.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از لارستان، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان عصر روز گذشته با حضور در بیت حجت‌الاسلام محمدباقر نخبه‌الفقهایی به عیادت این عالم برجسته و محبوب منطقه لارستان رفتند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان در این دیدار با آرزوی سلامتی برای این عالم پارسا گفت: این عالم ربانی، مصداق عالمان پارسایی است که به قول امام راحل، زیّ طلبگی خود را حفظ کرده و مردم از وجود پرخیر و برکت آنان بهره‌مند می‌شوند.


مهدی زارع با بیان این موضوع که روحانیت اصیل و انقلابی با اتکا به اسلام ناب، اصلاحات عمیق و بنیادین در نظام فکری جامعه ما به‌وجود آوردند، اظهار کرد: این عالم برجسته از جمله شخصیت‌هایی است که از زندگانی گذرای دنیوی به‌عنوان وسیله‌ای برای رضایت الهی و کمک به مردم بهره جسته و در تربیت و شکل‌دهی نظام فکری منطبق با اندیشه‌های اسلام ناب در مردم و جوانان لارستان، نقش بسزا و تاثیرگذاری داشته و دارد.


وی اظهار کرد: نقش این عالم فرهیخته در خیزش انقلابی مردم لارستان در برابر رژیم ستم‌شاهی و دعوت جوانان به حضور در میدان‌های دفاع مقدس و جنگ تحمیلی، بسیار پررنگ و برجسته است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان با قدردانی از فعالیت‌‌های بی‌بدیل آن عالم برجسته در خدمت به مردم و انقلاب اسلامی و تربیت فرزندان صالح ابراز کرد: مرحوم محمدحسین نخبه‌الفقهایی نماینده پیشین مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی و نخستین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان، فرزند این عالم وارسته و تربیت شده این بیت رفیع و شامخ بوده که خدمات آن مرحوم برای مردم ولایی شهر لار و جامعه علمی لارستان، قابل ستایش است.


به گزارش آنا در این دیدار سوابقی از مبارزات و تبلیغات این عالم پارسا علیه نظام ستم‌شاهی مطالبی توسط خانواده آن بزرگوار بیان شد و در خاتمه رئیس و اعضای هیات رئیسه واحد لارستان برای سلامتی این روحانی عظیم‌الشان، دعا کردند.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته