دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 آبان 1394 - 10:03

افزایش توانمندی استادان و کارکنان؛ بهره‌وری علمی و پویایی دانشگاه

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان در بازدید از کلاس‌های آموزش استادان و کارکنان گفت: آموزش و افزایش توانمندی استادان و کارکنان یکی از عوامل مهم در پویایی و بهره‌وری علمی در دانشگاه است.
کد خبر : 50860

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر مهدی مهدی‌زاده در بازدید از کلاس‌های آموزشی ضمن خدمت که برای افزایش کارایی و توانمندی استادان و کارکنان در لارستان در حال اجرا است، با بیان این نکته که در ابتدا باید نیازسنجی علمی و دقیق صورت گرفته و آموزش در این راستا برنامه‌ریزی شود، اظهار کرد: این مرحله بسیار دقیق بوده و با ظرافت خاصی باید صورت پذیرد تا نیاز‌های اصلی شناخته شود.


وی ادامه داد: مرحله عملیاتی کردن آموزش نیز باید در زمان و شرایط مناسب وبا استفاده از اساتید مجرب صورت پذیرد تا نیرو و هزینه مصرف شده باعث افزایش توانمندی و در ‌‌نهایت ایجاد انگیزه کاری شود.


سرپرست دانشگاه آزاد لارستان، بازخورد و اثربخش بودن نتیجه را مهم دانست و بیان کرد: اگر در مراحل قبل اصول کار کاملا علمی و دقیق محاسبه و اجرا شود ما شاهد پرسنلی پویا و باانگیزه خواهیم بود که نتیجه آن آموزش نیروهای خلاق و کار آمد و برون داد‌های آن بسیار ارزشمند خواهد بود.


مهدی‌زاده در پایان از حضور خوب پرسنل در کلاس‌های آموزش استادان و کارکنان قدردانی و از برگزاری این دوره رضایت خود را ابراز داشت.


در ادامه مسئول آموزش نیروی انسانی واحد لارستان، با بیان این مطلب که حرکت و تحولی نو در آموزش نیروی انسانی در دانشگاه آزاد اسلامی لارستان صورت پذیرفته است، به خبرنگار آنا، گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته و تاکید مهدی زاده سرپرست واحد کلاس‌های آموزش نیروی انسانی در حال اجرا است.


علی قلی‌پور از برگزاری کلاس‌های آشنایی با شیوه تولید و چاپ مقلات علمی در مجلات I. S. I ویژه استادان، کلاس تکنیک‌های آب درمانی و اخلاق حرفه‌ای و اداری در اسلام ویژه پرسنل دانشگاه هر کدام ۱۶ ساعت خبر داد و افزود: بحمدالله با استقبال بی‌نظیر استادان و کارکنان در آینده نزدیک تمامی کلاس‌های برنامه ریزی شده در زمان مقرر برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته