دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 مهر 1395 - 12:36

دیدار رئیس دانشگاه آزاد اوز با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان

رئیس دانشگاه به اتفاق جمعی از اعضای هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز با سیدجلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر : 122177

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، با آغاز سال تحصیلی 96-95 عبدالعزیز خضری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز به اتفاق جمعی از اعضای هیأت امنا و کارکنان با سیدجلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار و گفت‌وگو کرد.


احمد خضری دبیر هیأت امنای این دانشگاه، ابتدا انتصاب معاون استاندار به این سمت خطیر را تبریک گفت و گزارشی را از روند اقدامات هیأت امنا در طول فعالیت خود از زمان تشکیل تاکنون ارائه داد.


عبدالعزیز خضری رئیس دانشگاه آزاد اوز نیز در این دیدار تاریخچه مختصری از راه اندازی دانشگاه آزاد در اوز، تعداد دانشجو، هیأت علمی و کارمند و امکانات موجود را بیان کرد و از معاون استاندار و فرمانداری ویژه لارستان دعوت به عمل آورد تا از دانشگاه آزاد اوز بازدید کند.


فرماندار ویژه لارستان هم اظهار کرد: «من به مبانی علم و عملی کردن کارها معتقد و در انجام آن مصمم هستم و در مسئولیت فعلی نیز همین تلاش را ادامه و سعی خواهم کرد از سلیقه محوری پرهیز شود و برای اینکه مبانی علم در تصمیم گیری‌ها محور کار باشد رویکردمان به دانشگاه‌ها، بهره‌مندی از محققان و مراجع علمی است.»


حسنی با تشکر از دعوت عبدالعزیز خضری برای حضور در دانشگاه آزاد اوز خاطرنشان کرد: «دیدار از مناطق لارستان از رئوس برنامه های در دست اقدام است و با خرسندی دعوت را می‌پذیرم و در اولین فرصت به دانشگاه خواهم آمد.»


هیأت امنای دانشگاه آزاد اوز در ادامه با مسعود راسخی، معاون سیاسی-انتظامی فرمانداری ویژه لارستان نیز دیدار کردند.


معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری ویژه لارستان دیدار با جمعی از اصحاب فرهنگ اوز را مغتنم شمرد و اظهار کرد: «خوشبختانه این تعامل خوب بین فرمانداری و افراد مسئول مناطق لارستان از جمله بخش اوز استمرار داشته و این دیدار که در شروع فصل تحصیلی سال 96-95 تحقق یافته است، بیانگر نگرش فرهنگی مردم بخش اوز است.»


مهدی زاده: مرکز اوز از نظر ساختار فیزیک ساختمان در وضعیت خوبی قرار دارد ولی ضرورت دارد در بخش جذب هیأت علمی تلاش کند

راسخی خاطرنشان کرد: «انتظار بود مسئولان دانشگاه ها در شروع سال تحصیلی برنامه ای ترتیب دهند تا در این فرصت یکی از مسئولان این فرمانداری در آن شرکت کنند که خوشبختانه با دعوتی که از معاون استانداری این فرمانداری ویژه به عمل آمده موقعیت مناسبی برای حضور وی در دانشگاه است .»


به گزارش آنا، اعضای هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی اوز پیش از دیدار با معاون استانداری و فرمانداری ویژه لارستان با دکتر مهدی مهدی زاده رستم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان دیدار و گفت‌وگو کردند.


در این دیدار عبداله معصوم نژاد، عضو هیأت امنا و رئیس اتاق اصناف بخش اوز و معاون شورای اصناف لارستان و آجی مزرعی عضو هیأت امنای دانشگاه صحبت کردند.


مهدی زاده از حضور اعضای هیأت امنا که از بدو راه اندازی دانشگاه آزاد در اوز در تعامل و هماهنگی با واحد مادر بوده اند، قدردانی کرد و گفت:‌ «مرکز اوز از نظر ساختار فیزیک ساختمان در وضعیت خوبی قرار دارد ولی ضرورت دارد در بخش جذب هیأت علمی تلاش کند.»


رئیس واحد لارستان، وجود نظم و دلبستگی کارکنان در اوز را قابل ستایش دانست و خاطرنشان کرد: «امید است هیأت امنا و خیران کمک کنند تا مرکز اوز از نظر جذب هیأت علمی بتواند گام های جدی تر بردارد.»


این هیأت با غلامعباس واحدپور معاون آموزشی واحد لارستان هم دیدار کردند ودر این دیدار برای دایر شدن رشته کارشناسی ارشد در مرکز اوز گفت‌وگو شد. معاون آموزشی واحذ لارستان با بیان رابطه خوب بین واحد مادر و مراکز از جمله اوز از هر نوع همکاری که می شود صورت داد مضایقه ای نخواهد شد.


اعضای هیأت امنای دانشگاه آزاد اوز، در ادامه دیدارها و گرامیداشت سال تحصیلی جدید با اصغر فرودی، فرماندار شهرستان گراش و بخشدار سابق بخش اوز نیز دیدار و گفت‌وگو کردند.


فرودی خرسندی خود را از روند روبه گسترش دانشگاه آزاد اوز ابراز و به نقل خاطره خود از روز آغاز شروع فعالیت دانشگاه آزاد در اوز پرداخت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته