دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 ارديبهشت 1398 - 16:58
رئیس دانشگاه آزاد تبریز:

معلمی برگرفته از تعالیم واقعی انبیاست

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی شغل معلمی را ادامه‌دهنده راه و برگرفته از تعالیم واقعی انبیاء(ع) دانست.
کد خبر : 380119
IMG-3465.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز، مراسم بزرگداشت روز معلم صبح امروز در سالن استاد شهریار دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در این مراسم از پیامبران الهی به عنوان نخستین معلمان بشریت یاد كرد كه از سوی حق‌تعالی برای هدایت كامل انسان‌ها مبعوث شده‌اند و وجود مراكز تربیتی را برای تكمیل این فرآیند و انسانی تربیت‌شدن دانست.


عزیز جوانپور به تبلیغات سوء انجام‌یافته درباره جایگاه واقعی معلم اشاره کرد و شغل معلمی را ادامه‌دهنده راه و برگرفته از تعالیم واقعی انبیا دانست و جایگاه آن را قابل قیاس با هیچ‌ یك از معیارهای مادی ندانست و به حاضران به‌خاطر انتخاب شغل شریف معلمی تبریك گفت و وجود برخی از ناهنجاری‌ها و مشكلات در مدارس را نتیجه كاستی‌های موجود در تعلیم و تربیت اعلام کرد.


وی جایگاه فعلی دانشگاه آزاد اسلامی را ادامه‌دهنده مسیر انبیای الهی و در سایه تعلیمات ایشان در تمام مقاطع تحصیلی از آموزش و پرورش عمومی در مقطع ابتدایی تا مقطع دكتری در آموزش عالی دانست.


در ابتدای این مراسم دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان آذربایجان شرقی و معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی سمای تبریز از مجموعه تلاش‌های دبیران سما كه در سایه آنها 6 مدرسه از مدارس سما به عنوان مدارس نمونه از سوی آموزش و پرورش انتخاب شدند، تشكر كرد و آن را نشانه بارزی از رشد كیفی در مدارس سما دانست و ابراز امیدواری كرد با تداوم و تلاش مستمر همكاران، شاهد شكوفایی هرچه بهتر مدارس سما در كلانشهر تبریز باشیم.


محمد نریمانی‌راد در بخش دیگری از سخنان خود به اخذ مجوز راه‌اندازی نخستین مدرسه عالی مهارتی رباتیك در سمای تبریز اشاره کرد و افزایش چشمگیر جامعه دانش‌آموزی در سما را ماحصل كار جمعی همكاران سما تبریز دانست و افتتاح مركز زبان و رباتیك در سمای تبریز را فرصتی مغتنم برای افزایش كیفیت آموزش در سما دانست كه با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته نه‌تنها این دو مركز بلكه كل مجموعه سمای تبریز در تابستان پذیرای دانش‌آموزان و دانشجویان برای ارائه خدمات متنوع آموزشی خواهند بود.


در انتهای این مراسم با اهدای لوح سپاسی از اعضای تیم رباتیك سمای استان آذربایجان‌شرقی كه موفق به كسب مقام دوم مسابقات بین‌المللی رباتیك آسیا و اقیانوسیه شده بودند، تجلیل شد.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته