دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 ارديبهشت 1398 - 15:43
رئیس دانشگاه آزاد سیرجان:

فرصت حضور اعضای هیئت‌ علمی در طرح‌های برون‌دانشگاهی فراهم است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان گفت:‌ فرصت حضور اعضای هیئت علمی در طرح‌های سرمایه‌گذاری و پژوهش‌های برون دانشگاهی فراهم است.
کد خبر : 379903
IMG_0483.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از سیرجان، علی یعقوبی‌پور ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان با رئیس این دانشگاه اظهار کرد: با توجه به اینکه با روند کاهش شدید دانشجو و کمبود بودجه مواجه هستیم از استادان و اعضای هیئت‌علمی انتظار داریم سفیران دانشگاه باشند و در جذب دانشجو به دانشگاه کمک کنند.


وی اضافه کرد: فرصت حضور اعضای هیئت‌علمی در طرح‌های سرمایه‌گذاری و پژوهش‌های برون‌دانشگاهی فراهم است و برخی از گروه‌های آموزشی نیز فعالیت خودشان را آغاز کرده‌اند و سایر اعضا نیز باید به این مسیر وارد شوند و در جذب درآمدهای غیرشهریه‌ای کمک کنند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان عنوان کرد: چالش‌ها و فرصت‌های این واحد دانشگاهی توسط رؤسای دانشکده‌ها آماده شده و در اختیار اعضای هیئت‌ علمی قرار می‌گیرد و از استادان انتظار می‌رود که در رفع چالش‌ها و استفاده از فرصت‌ها همه تلاش خود را انجام دهند.


یعقوبی‌پور تصریح کرد: درآمد مناسبی از راه فعالیت‌های اقتصادی کسب می‌کنیم؛ اما سال‌های آینده همچنان وزن درآمدهای شهریه هنوز بیشتر از درآمدهای غیرشهریه است و باید در جذب دانشجو تلاش و جدیت بیشتری کنیم.


انتهای پیام/4078/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته