دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 ارديبهشت 1398 - 15:47
با برگزاری مراسم کلنگ‌زنی؛

عملیات احداث یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد سیرجان آغاز شد

عملیات احداث یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان آغاز شد.
کد خبر : 376180
IMG_9991.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از سیرجان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان همراه هیئت رئیسه، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان با حضور بر مزار شهدای گمنام و ادای احترام به مقام شامخ شهدا و قرائت فاتحه بر مزار مطهرشان، کلنگ آغاز عملیات عمرانی یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان را بر زمین زد.


حمدالله منظری توکلی در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: با توجه به وظیفه دینی و ملی که در قبال شهدا و پاسداشت یاد و نام آنها داریم، خدمت به آنها را وظیفه و افتخاری برای خود قلمداد می‌کنیم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان نیز در این مراسم گفت: رزمندگان در طول 8 سال دفاع مقدس با ایستادگی خود، فرهنگ ایثار، شهادت و فداکاری را برای ما به یادگار گذاشته‌اند که همواره در طول تاریخ مایه بالندگی و افتخار ملت ایران بوده است.


علی یعقوبی‌پور بیان کرد: یادمان شهدای گمنام در دانشگاه‌ها به‌عنوان یکی از اثرگذارترین برنامه‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها محسوب می‌شود و جوانان امروز به ویژه دانشجویان باید بدانند استقلال، آرامش و تمامیت ارضی کشور، حاصل ایثار شهدا بوده و بر همه واجب است قدردان این عزیزان باشیم.


وی تصریح کرد: احداث یادمان شهدای گمنام در دانشگاه بهانه‌ای برای یادآوری ارزش‌های اخلاقی هشت سال دفاع مقدس و زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت بین دانشجویان است.


مجید فنایی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان نیز گفت: پیمانکار یادمان شهدای گمنام واحد سیرجان مشخص و قرارداد مربوط منعقد و مبلغ اولیه پیمان هم پرداخت شده است.


وی برآورد اولیه طرح را حدود 180  میلیون تومان اعلام کرد و افزود: این طرح از محل منابع بودجه فرهنگی و بودجه جاری دانشگاه و کمک خیران  اجرا خواهد شد و امید است در کمترین زمان ممکن بتوانیم عملیات ساخت یادمان را به پایان برسانیم.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته