دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 فروردين 1398 - 10:50
رئیس دانشگاه آزاد سیرجان:

جانبازان ایثار خود را مدالی ارزشمند می‌دانند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان گفت: جانبازان خالصانه برای دفاع از ایران اسلامی مقاومت کردند و ایثار خود را مانند مدالی ارزشمند می‌دانند.
کد خبر : 374893
IMG_9136.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از سیرجان، علی یعقوبی‌پور در دیدار با سردار محمدعلی ایران‌نژاد مدیرعامل مؤسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر سیرجان و از جانبازان دفاع مقدس اظهار کرد: جانبازی افتخاری بوده که نصیب انسان‌های پاک و بی‌آلایش می‌شود و سربلندی امروز ایران اسلامی به‌واسطه مقاومت و ایستادگی رزمندگان و جانبازان سرافرازی است که خالصانه برای دفاع از ایران اسلامی مقاومت کردند و ایثار خود را همچون مدالی ارزشمند می‌دانند.


وی با بیان همکاری مناسب دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان و مؤسسه معراج اندیشه گل گهر افزود: این مؤسسه فعالیت‌های بسیار خوب و پرتوان دارد که می‌توان با همکاری دو مجموعه کارهای بسیار خوبی در آینده انجام داد.


مدیرعامل مؤسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر سیرجان نیز گفت: دفاع مقدس مقطعی تاریخی بود که ایران را بیمه کرده و یادگاری برای آیندگان است.



سردار محمدعلی ایران‌نژاد بیان کرد: برگزاری همایش‌های فرهنگی هنری عطر جهاد دانشگاهی از برنامه‌هایی است که در دانشگاه‌های سیرجان برگزار کردیم و قصد داریم با همکاری دانشگاه‌ها همایش‌ها را به‌صورت سریالی برگزار کنیم.


وی عنوان کرد: همکاری مناسبی با دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان داریم و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته