دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 ارديبهشت 1398 - 03:58
دلخوش در گفتگو با آنا:

سیستم بانکی خدمات‌دهی به تولیدکنندگان را تسهیل کند

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در قوانین اقتصادی برنامه‌ریزی کردیم سیستم بانکی طوری خدمات بدهد که تولیدکننده دچار مشکل نشود.
کد خبر : 379892

کاظم دلخوش‌اباتری در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره راهکارهای مجلس برای رونق تولید اظهار کرد: از زمانی که مقام معظم رهبری سیاست‌های سالانه را ازجمله شعار سال بر پایه مسائل اقتصادی گذاشتند، بحث‌های متعددی با موضوع اقتصاد داشتیم که یکی از آن‌ها رونق تولید با رویکرد حمایت از سرمایه‌گذار و سرمایه‌گذاری است.


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قوانین متعددی را در راستای حمایت از سرمایه‌گذاری تدوین کردیم که اصل 44 یکی از آنهاست، تصریح کرد: این اصل قانونی، بسیار صریح و روشن بخش‌ خصوصی و تعاونی‌ها را وارد عرصه اجرایی اقتصاد می‌کند که در جزء (ج) بند (ب) سیاست‌های ابلاغی آن، منع مداخله دولت در امور اجرایی اقتصاد آمده است.


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قانون رفع موانع تولید یکی دیگر از قوانینی است که ذیل قانون اصل 44 و قوانین مادر برای حمایت از سرمایه‌گذار و تولید تدوین کردیم و کمیسیون ویژه حمایت از تولید و اجرای سیاست‌های اصل 44 و مجلس روی آن کار کردند و اصلاحاتی در آن داشتیم.


نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: گروه رفع موانع تولید را برآن داشتیم هرجا تولیدکننده مشکلی داشت ورود کرده و مشکل آنان را برطرف کنند. همچنین موضوع سرمایه‌ در گردش تولیدکننده است که برنامه‌ریزی کردیم سیستم بانکی طوری  خدمات بدهد که تولیدکننده دچار مشکل نشود و همه اینها در راستای حمایت از تولید داخلی و منع صادرات بود.


انتهای پیام/4034/4123/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته