دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 شهريور 1398 - 15:10
نقوی‌حسینی در گفتگو با آنا:

بزرگترین درخواست یک کارآفرین از دولت این است که کاری با آنها نداشته باشد!

نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: یک تولید کننده گوشت و لبنیات درخواستش این است که به دولت بگویید کاری با ما نداشته باشد.
کد خبر : 412377

سیدحسین نقوی‌حسینی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره موانع بر سر راه تولید اظهار کرد: حوزه انتخابیه ورامین به دلیل ماهیت جغرافیایی کانون دامپروری و کشاورزی است، به ویژه کشاورزی نوین که 50درصد کشت گلخانه‌ای استان تهران در دشت ورامین است برای همین در حوزه کشاورزی از اهمیت بالایی برخوردار است.


وی افزود: دشت ورامین با بیش از پنج شهرک صنعتی کانون فعالیت‌های صنعتی است و ما از نزدیک با موانع فراروی تولید آشنا هستیم. 


نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دغدغه تولیدکنندگان حوزه انتخابیه‌اش تصریح کرد: یکی از تولیدکنندگان و دامداران منطقه که بیش از چهار هزار رأس گاو دارد و بزرگترین تولید کننده دام در استان تهران بوده و اشتغال بسیار بالایی دارد و  همچنین ساخت یک کارخانه لبنیاتی را هم در دست احداث دارد به من می‌گوید اگر برای من تولیدکننده فقط یک جمله قانون تدوین کنید کفایت کارم را می‌کند.


وی ادامه داد: این تولید کننده گوشت و لبنیات درخواستش این است که به دولت بگویید کاری با ما نداشته باشد! در این صورت ما گوشت، لبنیات و چرم تولید می‌کنیم و هم اشتغال منطقه را رونق می‌دهیم  همچنین دنبال تسهیلات و رانتخواری هم نیستیم!


نقوی‌حسینی با اشاره به موانعی که دستگاه‌های دولتی برای تولیدکنندگان ایجاد می‌کنند اظهار کرد: هر روز یک مأمور از طرف یک دستگاه دولتی به بهانه آب، برق، گاز، بیمه، مخابرات و ... برای اقدام علیه ما اینجا حاضر می‌شود. این در حالی است که من یک تولید کننده خوش حسابم و همه امور کاری من شفاف و در دسترس است. چرا باید اینقدر اذیت شوم.


نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: موانع یادشده از جمله مسائلی است که سر راه همه تولید کنندگان وجود دارد و تازه تولید کننده بیچاره در کنار آن باید با بانک‌های مختلف هم درگیر باشد. لذا اینها موانعی بر سر تولید کننده‌ای است که در حال کار است و هیچ درخواست اضافه‌ای از دولت ندارد.


به گزارش آنا، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت در روز چهارشنبه هفته گذشته  تولیدکنندگان را رزمندگان جنگ اقتصادی با دشمنان معرفی کردند و با انتقاد مجدد از مشکلات موجود بر سر راه ایجاد واحدهای تولیدی، گفتند: گاهی برای فعالیت یک واحد تولیدی باید نه از ۷ خوان بلکه از ۷۰ خوان عبور کرد که مسئولان باید این مشکل جدی را حل و مقررات زائد و موانع تولید را رفع کنند.


انتهای پیام/4034/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته