دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 ارديبهشت 1398 - 11:26
بدری خبر داد:

پیگیری استیضاح وزیر نیرو از سوی برخی نمایندگان مجلس

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از جمع‌بندی گزارش میدانی اعضای کمیسیون از مناطق سیل‌زده خبر داد و گفت: استیضاح وزیر نیرو در خصوص سیل از سوی برخی نمایندگان مطرح است.
کد خبر : 379780
390917997.jpg

صدیف بدری در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به بازدید اعضای کمیسیون عمران از مناطق سیل‌زده استان‌های خوزستان، لرستان و گلستان اظهار کرد: گزارش‌ها در حال جمع‌بندی است و جلسه نهایی آن نیز هفته آینده با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو برگزار می‌شود و هفته آینده این گزارش به صحن مجلس می‌آید.


سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه امدادرسانی و موارد بحرانی در مناطق سیل‌زده سپری شده و همه دستگاه‌ها در این زمینه عملکرد خوبی داشتند، تصریح کرد: موضوعی که کمیسیون عمران آن را پیگیری می‌کند، پیش‌بینی‌های قبل از سیل است که باید سالانه در مسیر رودخانه‌ها و حریم مسیل‌ها انجام می‌شد و در این مورد کوتاهی شده است.


نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: خسارت در مناطق سیل‌زده بالا و حدود 35 هزار میلیارد تومان است که در تمامی حوزه‌ها برآورد شده است و البته دولت پیش‌بینی بودجه بازسازی‌ها را در نظر گرفته و رئیس سازمان برنامه و بودجه هم گزارشی در این زمینه به نمایندگان ارائه کرده است. 


وی گفت: گزارش کمیسیون این‌ هفته نهایی می‌شود و طبیعتاً‌ اعضای کمیسیون هم پیشنهادهایی در این خصوص دارند.


نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: استیضاح وزیر نیرو در خصوص سیل از سوی تعدادی از نمایندگان مجلس مطرح است.


انتهای پیام/4034/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته