دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 ارديبهشت 1398 - 02:30
امیر بیدادی در گفتگو با آنا:

پُل‌های شناور در مناطق سیل‌زده خوزستان احداث شد

فرمانده قرارگاه منطقه جنوب غرب ارتش از احداث پُل‌های شناور در مناطق سیل‌زده استان خوزستان خبر داد.
کد خبر : 376861
417846_579.jpg

امیر حمزه بیدادی در گفتگو با خبرنگار حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا درباره آخرین اقدامات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مناطق سیل‌زده خوزستان اظهار کرد: یگان‌های مستقر نزاجا در مناطق سیل‌زده خوزستان از زمانی‌که اعلام شد احتمال وقوع سیل در برخی مناطق این استان وجود دارد با آمادگی کامل بلافاصله دست‌به‌کار شدند و نیروهای مهندسی و امدادی خود را به‌کارگرفتند.


وی ادامه داد: امروز گروه‌های مهندسی ارتش از توان بالایی برای ایجاد پُل در شرایط اضطرار برخوردارند و همچنین عملیات انتقال افراد و تجهیزات نیز توسط نفربرها و بالگردها به بهترین شکل صورت می‌گیرد.


فرمانده قرارگاه منطقه جنوب غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه هدف ما در این شرایط احداث پُل‌های شناور است، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا با احداث این‌گونه پُل‌ها به‌ویژه در روستای «خسرج» ارتباط روستاها با یک‌دیگر برقرار شوند که برقراری ارتباط 6 روستا با حمیدیه از اولویت‌های اساسی ما هستند.


ارشد ارتش در جنوب کشور با اشاره به احداث سیل‌بندها در خوزستان گفت: گروه‌های مهندسی ما سیل‌بندهایی را در روستای بهرام‌آباد (کوشک) ایجاد کرده‌اند تا آب به‌‌سمت طلائیه و خرمشهر وارد نشود.


بیدادی در پایان خاطرنشان کرد: در کنار این موارد باید انتقال اقلام موردنیاز سیل‌زدگان مانند مواد غذایی و بهداشتی را به اقدامات امدادرسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود و به ساکنان مناطق سیل‌زده اطمینان می‌دهیم تا حل کامل بحران در منطقه حضور خواهیم داشت و در کنار مردم می‌مانیم.



انتهای پیام/4079/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته