دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 ارديبهشت 1398 - 08:57
با حضور در کلاس درس صورت گرفت؛

تجلیل از استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود

مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود با حضور سرزده در کلاس درس با اهدای گل به استادان در حضور دانشجویان از مقام آنان تجلیل کردند.
کد خبر : 379712
photo_2019-05-03_21-41-38.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود، امسال به ابتکار معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود، مراسم نکوداشت مقام استاد به شیوه‌ای نوین در این واحد دانشگاهی برگزار شد و روز گذشته مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود با حضور سرزده در کلاس با اهدای گل به استادان در حضور دانشجویان، از مقام آنان تجلیل کردند.


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در این دیدارها با تبریک فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام استاد و معلم خطاب به دانشجویان گفت: اگرچه بضاعت ما کم است اما تلاش کردیم با حضور و اهدای یک شاخه گل ناچیز نشان دهیم که از تلاش‌های فرهیختگان دانشگاه خود غافل نیستیم.


حجت‌الاسلام احمد نظری خاطرنشان کرد: اهدای این شاخه گل را به‌عنوان نمادی از محبت و ابراز ارادت نسبت به مقام معلم بپذیرید و این بهانه‌ای بود که بتوانیم با حضور در کلاس درس از تلاش‌های  شما بزرگواران که خالصانه برای تربیت جوانان کشور تلاش می‌کنید، قدردانی کنیم.


انتهای پیام/4117/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته