دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 ارديبهشت 1398 - 18:23
بستان:

معلمان همواره یاری‌کننده جامعه هستند

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلام‌آباد غرب گفت: معلمان همواره یاری‌کننده جامعه هستند؛ زیرا معلم خوب جهل را به علم و رکود را به رشد تبدیل می‌کند.
کد خبر : 379318
IMG_20190506_144931_746.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اسلام‌آباد غرب، محمد بستان ظهر امروز در جمع اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلام‌آباد غرب با گرامیداشت مقام معلم اظهار کرد: خداوند متعال نخستین معلم در عالم هستی بوده که انسان را از تاریکی و جهالت به‌سوی نور رهنمون ساخته و بعد از خدا انبیا و پیامبران رسالت تعلیم و تربیت را برعهده داشته‌اند و پس از انبیاء(ع)، معلمان این وظیفه خطیر را بر عهده دارند و این سطوح که منشأ خدایی دارد، ارزش و جایگاه معلم را در جامعه مشخص می‌کند.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلام‌آباد غرب گفت: معلمان همواره یاری‌کننده جامعه هستند؛ زیرا معلم خوب جهل را به علم، رکود را به رشد، تفرقه را به وحدت و دروغ را به صداقت تبدیل می‌کند و  با داشتن پاکدامنی، شور و شوق در کلاس می‌آفریند و همیشه دارای ظاهر آراسته است.


به گزارش آنا، در این مراسم از جلیل نیک‌نژاد، مریم خسروانی و میترا رضازاده سه عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلام‌آباد غرب بر اساس معیارهای تعیین‌شده به‌عنوان اعضای شاخص قدردانی شد.


انتهای پیام/4121/4103/


انتهای پیام/

برچسب ها: روز معلم
ارسال نظر
هلدینگ شایسته