دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 ارديبهشت 1398 - 15:25
زراعتی:

اردوهای علمی موجب افزایش کارایی دانشجویان می‌شود

مدیر حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان گفت: اردوهای علمی سهم بسزایی در شکوفایی استعداد دانشجویان دارد و موجب افزایش كارایی دانشجویان می‌شود.
کد خبر : 379579
WhatsApp Image 2019-05-05 at 17.34.22.jpeg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از لارستان، دانشجویان رشته حقوق دانشگاه آزاد اسلامی لارستان با سفر به شیراز از اداره كل  پزشكی قانونی بازدید و درس عملی تشریح و كالبد شكافی را در آن محل گذراندند.


مدیر حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان كه به همراه گروه اعزامی دانشجویان عازم شیراز شده بود در حاشیه این بازدید علمی در گفتگو با خبرنگار آنا اظهار کرد: ورودی‌های مختلف رشته حقوق این واحد دانشگاهی، قسمت‌های عملی درس پزشك قانونی خود را با حضور در سازمان پزشك قانونی استان فارس به صورت عملی در تشریح اجساد فراگرفته و همین امر موجب افزایش كیفیت و ارتقای سطح علمی دانشجویان شده است.


صادق زراعتی ادامه داد: از آنجایی كه تعداد قابل توجهی از فارغ‌التحصیلان رشته حقوق دانشگاه آزاد اسلامی لارستان وارد مراجع قضایی و وكالت می شوند، این اردوهای علمی سهم بسزایی در آینده شغلی آنان دارد و می‌تواند موجب افزایش كارایی دانشجویان در امر وكالت و قضاوت شود.


وی درباره این اردوی علمی اظهار كرد: در این دوره دانشجویان رشته حقوق به صورت عملی در تشریح جسد شركت كردند و مواردی درباره قتل، خودكشی و علت تامه مرگ را با حضور پزشكان بررسی كرده و ابهامات آنان در این‌باره برطرف شد.


مدیر حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان خاطرنشان كرد: این واحد دانشگاهی با استفاده از استادان مجرب و باسابقه و برگزاری اردوهای علمی در رشته‌های مختلف، روند خوبی را در افزایش كیفیت آموزشی و ارتقای سطح كیفی دانشجویان دنبال می‌کند و موجب امیدواری است كه بسیاری از فارغ‌التحصیلان این دانشگاه به‌دلیل توان علمی خوبی كه دارند در سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و سمت‌های مدیریتی استان و حتی كشور مشغول به فعالیت هستند.


وی افزود: شایسته است از اهتمام ویژه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان در بسترسازی و ارتقای علمی دانشجویان قدردانی و تشكر شود.


انتهای پیام/4117/4103/


انتهای پیام/

برچسب ها: رشته حقوق
ارسال نظر
قالیشویی ادیب