دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 ارديبهشت 1398 - 16:17
در رشته ترتیل؛

کارمند دانشگاه آزاد لارستان برگزیده مسابقات کشوری قرآن کریم شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان از کسب مقام سوم در رشته ترتیل در مسابقات کشوری قرآن کریم توسط کارمند سمای لارستان خبر داد.
کد خبر : 378385
photo_2019-05-03_13-23-29.jpg

مهدی زارع در گفتگو به خبرنگار خبرگزاری آنا در لارستان اظهار کرد: در مسابقات کشوری قرآن کریم که در شهرستان شوستر استان خوزستان برگزار شده بود، مرضیه اقتصادی‌فرد کارمند سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان موفق به کسب مقام سوم در رشته ترتیل این دوره از مسابقات شد.


وی افزود: کسب مقام سوم قرآن کریم یکی از افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان است که با تکیه و توجه به کلام وحی و تلاش همکار خوب‌مان  به دست آمده است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان با بیان این موضوع که  تکیه بر مبانی ناب قرآن کریم می‌تواند جهت‌دهنده فعالیت‌های مهم فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تربیتی باشد، گفت: افتخار می‌کنیم که در این واحد دانشگاهی همکارانی داریم که منور به نور قرآن کریم هستند و با داشتن چنین فاکتورهای مهم و ارزشمندی، موجب درخشش خود و دانشگاه در سطح استان و کشور شده‌اند.


زارع به نقش این مربی قرآنی در تربیت دانش‌آموزان سما اشاره و بیان کرد: این مربی دلسوز مایه مباهات ما، برکت برای دانشگاه و مرکز سمای لارستان بوده است و به همین دلیل از این معلم فاضل قرآنی به نحوی شایسته تجلیل خواهد شد. امیدوارم که موفقیت‌های این مربی شایسته ادامه داشته و در تربیت نسل چهارم انقلاب  موفق و پیروز باشد.


وی به فعالیت‌های چشمگیر سمای لارستان نیز اشاره و بیان کرد: وجود چنین معلمان و استادانی در دانشکده سما وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان منجر به کسب ده‌ها افتخار در زمینه‌های قرآنی، فرهنگی، علمی و ورزشی شده است که همین امر دانشکده سما را در بسیاری از موارد در استان و بعضاً کشور منحصربه‌فرد کرده است.


زارع با تبریک روز معلم به تمام مدرسان، استادان و دلسوزان عرصه تعلیم و تعلم، از تلاش آنان در حوزه قرآنی قدردانی و تشکر کرد.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته