دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 ارديبهشت 1398 - 14:08
سرایلو:

زبان و قلم شهید مطهری در راستای نیازهای جامعه است

مسئول فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت یکی از ویژگی‌های مهم آثار مطهری را به‌روز بودن آن دانست و گفت: زبان و قلم این شهید در راستای نیازهای جامعه ماست.
کد خبر : 379547
۲۰۱۹۰۵۰۴_۱۵۱۰۵۰.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مینودشت، ایوب سرایلو صبح امروز در حاشیه برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت، هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی هرچه بیشتر دانشگاهیان با آثار باارزش شهید مطهری دانست و گفت: رسالت ما به‌عنوان قشر دانشگاهی ایجاب می‌کند که با آثار این فیلسوف فرزانه مأنوس شده و از دریای علم و معارف شهید مطهری بهره‌مند شویم.


وی با تأکید بر اینکه شهید مطهری از دوران عمرش به خوبی استفاده کرد، افزود: ما نیز باید با تأسی از این استاد فرزانه باید از فرصت‌های عمرمان بهره برده و با انجام پژوهش‌های علمی و مطالعه آثار شهید مطهری ادامه‌دهنده راه وی باشیم.


مسئول فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت ادامه داد: با مطالعه آثار شهید مطهری می‌توان صاحب ایده و فکر بر محور اندیشه‌های او شد و این کار زمینه‌ای برای رشد فکری است.


سرایلو یکی از ویژگی‌های مهم آثار شهید مطهری را به‌روز بودن آن عنوان کرد و گفت: زبان و قلم شهید مطهری در راستای نیازهای جامعه ماست.


وی تصریح کرد: در این نمایشگاه آثاری مانند مسئله حجاب، داستان و راستان، 10گفتار، توحید شرح منظومه و ... در معرض دید دانشگاهیان قرار گرفته است.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب