دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 ارديبهشت 1398 - 12:39
بختیاری در جلسه علنی مجلس:

پرداخت خسارت به باغ‌داران و کشاورزان خسارت‌دیده ناچیز است

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: پرداخت خسارت به باغ‌داران و کشاورزان خسارت‌دیده ناچیز است.
کد خبر : 379509
1509700.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، علی بختیاری در نطق میان‌دستور جلسه علنی پیش از ظهر امروز مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر راه و شهرسازی مطالبی را برای توضیح در خصوص عدم تخصیص اعتبار تکمیل پروژه راه‌آهن در کشور بیان کرد.


وی خطاب به وزیر آموزش و پرورش افزود: معلمان آموزش و پرورش سال‌ها برای اعتلای فرهنگ کشور تلاش کردند و امروز لازم است تا به معیشت و حقوق آن‌ها رسیدگی شود چراکه این قشر با مشکلات قابل توجهی روبه‌رو هستند.


نماینده مردم گلپایگان و خوانسار ضمن اشاره به مشکلات کارگری در کشور تصریح کرد: هرچه سریع‌تر باید مشکلات شرکت‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفته و همچنین وزیر جهاد کشاورزی نیز توجه داشته باشد که علی‌رغم بارندگی‌های امسال، خشکسالی در کشور وجود دارد که باید رسیدگی شود.


این نماینده مجلس به پیش‌خرید گندم توسط واسطه‌ها اشاره کرد و افزود: اگر جهاد کشاورزی در این زمینه کشاورزان را حمایت نکند، به خودکفایی گندم نیز آسیب وارد می‌شود.


بختیاری پرداخت خسارت به باغ‌داران و کشاورزان خسارت‌دیده را ناچیز دانست و تصریح کرد: مناطق کوهستانی که در سال‌های اخیر بر اثر سرما و یا خشکسالی دچار آسیب شده‌اند از خسارت ناچیزی از سوی وزارت جهاد کشاورزی برخوردار شده‌اند.


وی همچنین خطاب به وزیر ورزش و جوانان یادآور شد: لازم است وزیر ورزش همه ورزش را در یک یا دو تیم خلاصه نبیند و به ورزش مناطق مختلف کشور رسیدگی کند.


انتهای پیام/4123/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته