دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 شهريور 1394 - 08:24
در گفت‌وگو با آنا عنوان شد

بیمارستان 96 تختخوابی واحد اردبیل در مرحله اخذ مجوز برای تجهیز و بهره‌برداری

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل گفت: کار ساخت بیمارستان 96 تختخوابی با زیربنای 12 هزار مترمربع به اتمام رسیده و اکنون در مرحله اخذ مجوز برای تجهیز و بهره برداری بوده و در اختیار معاونت علوم پزشکی واحد اردبیل قرار دارد.
کد خبر : 37917

دکتر یوسف ساجد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، مهم‌ترین فعالیت‌های معاونت متبوع خود را تشریح و اظهار کرد: خوابگاه دانشجویی دکتر مرتضی وهاب زاده نیز در ضلع غربی سایت بسیج با پیشرفت فیزیکی بالای 80درصد که از آبان سال 93 ساخت آن آغاز شده، اکنون در مرحله نازک‌کاری است و پیش‌بینی می‌شود حداکثر تا آخر شهریور امسال به مرحله بهره‌برداری برسد.


وی با توجه به احداث شهرک فناوری این دانشگاه خاطرنشان کرد: معاونت عمران تهیه طرح توجیهی فاز صفر شهرک فناوری دانشگاه واقع در شهرک الهیه را در دستور کار دارد و در نظر است که تا آخر شهریور و تا قبل از مراسم کلنگ‌زنی ریاست عالی دانشگاه، مراحل مطالعاتی اولیه را از طریق مشاوران ذی‌صلاح انجام دهد.



بیمارستان 96 تختخوابی واحد اردبیل


ساجد یادآور شد: معاونت عمران واحد اردبیل در کنار اجرای طرح‌های تصویب شده به‌صورت مستمر برنامه تعمیر و نگهداری ساختمان‌های موجود واحد در سایت‌های بسیج، شاهد، دانش، خوابگاه‌ها و استادسراها را در اولویت برنامه‌های روزانه خود دارد.


معاون عمرانی واحد اردبیل گفت: با توجه به اینکه این معاونت از اواخر سال گذشته به بسترسازی و آماده‌سازی پارکینگ دانشجویی در زمینی به مساحت حدود شش هزار مترمربع با ظرفیت بیش از 250 خودرو سواری در ضلع غربی سایت اقدام کرده و این موضوع از آن نظر حائز اهمیت است که سایت بسیج در قسمت پرترافیک شهر واقع در میدان بسیج و خیابان‌های منتهی به آن قرار دارد. بنابراین در ایجاد تسهیلات پارکینک داخلی دانشگاه مورد حمایت و تاکید مسئولان شهری و شورای ترافیک استان نیز هست.


وی افزود: اخیرا با توجه به استانی شدن دانشگاه، مسئولیت جدید معاونت عمران واحد اردبیل به ریاست شورای عمرانی استان گسترش یافته و مدیریت و نظارت پروژه‌های عمرانی واحدهای تابعه استانی را نیز به‌ عهده دارد تا هرگونه توسعه و ساخت و سازهای عمرانی به صورت هدفمند و یکپارچه اجرا شود.



این مسئول ادامه داد: در راستای مدیریت عمران مراکز دانشگاهی که زیر نظر معاونت عمران واحد اردبیل است، نظارت بر تعمیرات و نگهداری ساختمان‌های بهره‌برداری شده از جمله ساختمان آموزشی سرعین با زیربنای 5900 مترمربع و همچنین اقدامات لازم برای تهیه طرح مطالعات ژئوتکنیک و در نهایت فازهای اجرایی ساختمان مرکز سرعین نیز با زیربنای 2هزار مترمربع و سطح اشغال 60 مترمربع در سه طبقه جزء برنامه‌های معاونت عمران واحد اردبیل است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته