دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 ارديبهشت 1398 - 02:15
فضل‌اللهی در گفتگو با آنا:

استادان ارزش‌های اسلامی و انقلابی را به دانشجویان معرفی کنند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم با اشاره به وظایف استادان دانشگاه در جامعه کنونی معرفی فرهنگ و ارزش‌های اسلامی و انقلابی به دانشجویان را از وظایف آنان برشمرد.
کد خبر : 379136
head-of-the-qom-branch-the-department-of-educational-sciences-is-the-most-used-academic-personal-family-social-and-professional-field (2).JPG

سیف‌الله فضل‌اللهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در قم با تبریک ایام گرامیداشت یاد و نام استاد شهید مرتضی مطهری اظهار کرد: شهید مطهری به‌عنوان استاد بزرگ تعلیم و تربیت، کارهای بسیار ارزشمندی را انجام دادند و برای تمام معلمان و استادان دانشگاه الگو بوده و خواهد بود و امیدواریم بتوانیم رهروان خوبی برای مکتب تربیتی وی باشیم.


وی افزود: معلمی جزء مقدس‌ترین کارهایی است که به‌عنوان شغل انبیاء(ع) قلمداد شده است و به‌طور یقین معلمان می‌توانند در ساختار جامعه و فرآیند توسعه آن تأثیرات تعیین‌کننده‌ای داشته باشد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم افزود: معلم می‌تواند شخصیت افراد جامعه را شکل دهد و در واقع شخصیتی است که باید به‌عنوان الگو برای شکل‌دهی به رفتارها, شکل‌دهی به نحوه زندگی دانشجویان و تحکیم ارزش‌های اسلامی و انقلابی برای بسط و گسترش آن در جامعه تعیین‌کننده باشد.


فضل‌اللهی با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم در دانشگاه آزاد اسلامی قم افزود: در ایام گرامیداشت مقام استاد و قدردانی از تلاش تمام استادان مجرب و متعهد واحد قم، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی این واحد دانشگاهی با حضور در کلاس درس استادان در حضور دانشجویان با اهدای شاخه گل از تلاش آنان در مسیر فرایند آموزشی دانشگاه قدردانی کردند.


وی افزود: در همین راستا در نظر داریم در مراسمی از تعدادی از استادان موفق و فعال در عرصه‌های آموزشی و پژوهشی تجلیل کنیم. قدردان تلاش عزیزانی که با اعتقاد راسخ برای اعتلای علمی و فرهنگی جامعه تلاش می‌کنند، هستیم  و دست همه استادان دانشگاه را می‌بوسیم.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته