دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 ارديبهشت 1398 - 15:37
سرپرست دانشگاه آزاد دولت‌آباد:

معلمان بدون هیچ چشمداشت مالی شغل‌شان را انتخاب کرده‌اند

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد گفت: معلمان رضای خداوند متعال را در نظر دارند و هرگز به‌دلیل مسائل مالی این شغل را انتخاب نکرده‌اند.
کد خبر : 378878
IMG_6243.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از دولت‌آباد، محمد باقری ظهر امروز در مراسم روز استاد و معلم که در سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: همواره دستمزدی که به معلم پرداخت شده در قبال خدمت وی کم بوده و معلمان و استادان اگر رضای خداوند متعال را در نظر نداشتند، هرگز به‌دلیل مسائل مالی این شغل را انتخاب نمی‌کردند.


وی با بیان گزارشی از فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد خاطرنشان کرد: این واحد دانشگاهی با بیش از 3 هزار دانشجو، بیش از 200 عضو هیئت‌علمی، استاد حق‌التدریس و امکانات فراوان علمی، فرهنگی، دانشجویی و ورزشی بستر مناسبی فراهم کرده تا بتواند در استان اصفهان پاسخگوی علمی دانشجویان و دانش‌آموزان باشد.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد اضافه کرد: با همکاری کارکنان این واحد دانشگاهی با افتتاح نخستین مرکز رشد و فناوری‌، استادان، دانشجویان، دانش‌آموزان سما و دیگر دانشجویان و دانش‌آموزان شهرستان می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند.


به گزارش آنا، در این مراسم که با حضور مسئولان آموزش‌وپرورش شهرستان و ناحیه پنج اصفهان برگزار شد از استادان و معلمان با اعطای هدایا قدردانی شد.


انتهای پیام/4078/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته