دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 ارديبهشت 1398 - 15:30
نماینده مردم مبارکه در مجلس:

معضلات منطقه‌ای بر اساس طرح پایش دانشگاه آزاد اسلامی برطرف شود

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح پایش که برای ساماندهی پایان‌‌نامه‌ها طراحی شده ارزشمند است و باید معضلات منطقه‌ای براساس این طرح برطرف شود.
کد خبر : 378223

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مبارکه، زهرا سعیدی مبارکه، ظهر امروز به‌مناسبت روز و گرامی‌داشت مقام معلم، در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه - مجلسی با قدردانی از فعالیت‌های استادان و اعضای هیئت علمی این دانشگاه گفت: طرح پایش دانشگاه آزاد اسلامی که برای ساماندهی پایان‌‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویان طراحی شده، طرح بسیار خوبی بوده و باید بر اساس همین طرح، پروژه‌ها، پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویان ارائه و برای برطرف کردن معضلات منطقه‌ای کاربردی شود.


سعیدی مبارکه خاطرنشان کرد: پرداختن به مشکلات محیط زیستی منطقه، تقویت کشاورزی و اصلاح الگوی کشت به‌همراه برطرف‌کردن مشکلات واحدهای صنعتی، باید به‌عنوان اولویت‌های دانشگاه آزاد اسلامی - مجلسی شناخته شود.


نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی افزود: از دانشگاه آزاد اسلامی انتظار می‌رود  نگاهی دقیق، علمی و کاربردی به‌‌ موضوع‌های منطقه داشته باشد و راه‌اندازی شهر فناوری در محل سایت مجلسی باید به‌عنوان اولویت مسئولان این دانشگاه پیگیری شود.


سعیدی مبارکه اظهار کرد: تغییر محل برگزاری کلاس‌های این واحد به‌همراه تجمیع دو واحد مبارکه و مجلسی، اقدامی مؤثر برای ارتقای کیفی این دانشگاه بوده و امیدوارم دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه پیشتاز واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی شود.


توجه به اقتصاد دانش‌بنیان از اولویت‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه است


در ادامه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه-مجلسی در نشست مشترک نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی با استادان این واحد دانشگاهی گفت: تجمیع دو واحد دانشگاهی آزاد مبارکه و مجلسی در راستای تقویت عملکرد این واحدها بود و در راستای سیاست‌های دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر ارتباط بیشتر با مردم و تحقق شعار «دانشگاهی از مردم و برای مردم» صورت گرفت.


محمد گلناری عباسی ادامه داد: اکنون مجتمع آموزشی شهر مبارکه به‌عنوان سایت آموزشی و مجتمع شهر مجلسی به‌عنوان سایت پژوهشی و فعالیت‌های دانش‌بنیان انتخاب شده‌اند.


وی یادآور شد: به دنبال این هستیم که فعالیت‌های دانش‌بنیان را به‌صورت گسترده توسعه داده و  شهر مجلسی به‌عنوان یکی از شهرهای فناوری کشور شناخته شود که از مقاطع پیش‌دبستانی تا دکتری، افراد بتوانند در این شهر حضور داشته و آموزش‌های مرتبط را دریافت کنند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه-مجلسی اعلام کرد: درخواست راه‌اندازی دومین مرکز نوآوری و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی به مسئولان این دانشگاه ارسال شده و این مرکز را با هدف درآمدزایی، خودکفایی و اشتغال‌زایی پایه‌گذاری شده و فعالیت‌های دانش‌بنیان این دو واحد در حوزه کشاورزی، انرژی‌های تجدیدپذیر و کمک به‌صنعت خواهد بود.


گلناری عباسی اشاره کرد: از ابتدای سال 97 تاکنون بیش از 24 میلیارد ریال قرارداد همکاری با صنایع مختلف استان منعقد شده و بنا داریم در سال 98 این رویه را ادامه دهیم.


افتتاح تشکل دانشجویی رایحه ظهور در واحد مبارکه - مجلسی


ظهر امروز در جریان بازدید نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی و با حضور جمعی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه - مجلسی، دفتر تشکل دانشجویی رایحه ظهور افتتاح شد و محل جدید فعالیت کانون دانشجویی هلال احمر این واحد دانشگاهی  نیز به بهره‌برداری رسید.


انتهای پیام/4117/پ


انتهای پیام/

برچسب ها: روز معلم طرح پایش
ارسال نظر
هلدینگ شایسته