دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 خرداد 1398 - 10:05
از مجتمع فولاد مبارکه؛

پایان‌نامه دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد کد ISO گرفت

پایان‌نامه دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد موفق به دریافت کد ایزو MIMHSM00970004 از مجتمع فولاد مبارکه شد.
کد خبر : 398978
IMG_3040.JPG

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد با لزوم هدایت پایان‌نامه‌های دانشجویی در راستای رفع نیازهای كشور در بخش‌های صنعت و حل مشكلات جامعه و ارتباط دانشگاه با صنایع تأکید کرد.


حمید منتظرالقائم گفت: پایان‌نامه مسعود یحیی‌آبادی دانشجوی كارشناسی ارشد رشته شیمی (HSE) با موضوع «تهیه و تدوین دستورالعمل‌های اپراتوری جرثقیل‌های سقفی ناحیه نورد گرم فولاد مبارکه و ثبت در سیستم‌های اطلاعاتی جامع و یکپارچه (EIS) » كه با راهنمایی میثم جعفری تهیه شد در شورای پژوهش و فناوری دانشگاه مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.


وی افزود: پایان‌نامه دانشجوی كارشناسی ارشد واحد نجف‌آباد پس از تصویب با بررسی‌های بیشتر در مراحل فنی و گرفتن تأییدات لازم از رئیس دانشگاه، تعمیرات جرثقیل‌های سقفی ناحیه نورد گرم، رئیس دفتر فنی ناحیه نورد گرم، رئیس آتش‌نشانی و تأیید نهایی رئیس PEX موفق به اخذ کد ایزو MIMHSM00970004  مجتمع فولاد مبارکه شد.


معاون پژوهش و فناوری واحد نجف‌آباد گفت: این واحد دانشگاهی آماده همکاری با شرکت‌ها و مؤسسات خصوصی و دولتی است و با توجه به ظرفیت و توانمندی در زمینه‌های علمی و پژوهشی، اعضای هیئت علمی باتجربه، تجهیزات و امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی چشم‌انداز روشنی در پیش رو خواهیم داشت.


وی بیان کرد: با توجه به سیاست‌های کلان دانشگاه آزاد اسلامی در راستای بومی‌سازی، امیدواریم بتوانیم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های این واحد دانشگاهی گامی برای افزایش توانایی دانش فنی و ارتقای صنعت و رفع نیازهای کشور برداریم.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب