دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 ارديبهشت 1398 - 15:43
رئیس دانشگاه آزاد لامرد:

قابلیت‌های فرهنگی جامعه شناسایی شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لامرد گفت: دانشگاه باید بتواند با آسیب‌شناسی و برنامه‌ریزی آگاهانه، نقاط ضعف و قوت فرهنگی جامعه را شناسایی کند.
کد خبر : 378596
lamerd-hashemi.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از لامرد، سید احمد هاشمی کسب مقام برتر استانی معاونت فرهنگی  دانشگاه آزاد اسلامی لامرد را در حوزه فرهنگی نشان‌دهنده پویایی معاونت فرهنگی این واحد دانشگاهی دانست.


وی با قدردانی از معاونت فرهنگی و دانشجویی واحد لامرد گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد در سال 98 ارتقای کیفیت برنامه‌های فرهنگی است که این کار با برنامه‌ریزی‌های هدفمند و مشارکت همه‌جانبه کارکنان، استادان و دانشجویان در حال انجام است و تمام این موفقیت‌ها نتیجه کار گروهی و همدلی و همراهی تمام مجموعه دانشگاه است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد، برنامه‌ریزی‌های فرهنگی انجام شده در واحد لامرد را در دو سطح درون‌دانشگاهی و برون‌دانشگاهی دانست و اظهار کرد: دانشگاه به‌عنوان یک مرکز علمی و پژوهشی که از استادان، دانشجویان، محققان و پژوهشگران جامعه بهره می‌برد، باید بتواند با آسیب‌شناسی و برنامه‌ریزی آگاهانه نقاط ضعف و قوت فرهنگی جامعه را شناسایی و در راستای حل آنها قدم بردارد.


وی یادآور شد: مخاطبان برنامه‌های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد، تمام اقشار جامعه را شامل می‌شود تا دانشگاه بتواند تأثیرگذاری و رسالت ذاتی خود را به‌انجام برساند.


انتهای پیام/4117/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته