دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 ارديبهشت 1398 - 12:46
توسط منظری‌توکلی صورت گرفت؛

قدردانی از اقدامات دانشگاهیان دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان

معاون آموزش‎های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی اقدامات ایثارگرانه دانشگاهیان سیستان و بلوچستان را در سیل اخیر منطقه شمال سیستان درخور قدردانی برشمرد.
کد خبر : 378528
20 (4).jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از زاهدان، علیرضا منظری توکلی صبح امروز در نوزدهمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با تبریک روز معلم و گرامیداشت مقام شامخ شهید آیت‌الله مرتضی مطهری به کسب رتبه برتر دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در راه‌اندازی و گسترش آموزشکده‎های سما و ساختمان‎های آموزشی اشاره و اظهار کرد: باید به دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان به خاطر داشتن مدیریت کارآمد و پرتلاش تبریک گفت.


وی با توجه به گزارش ارائه شده از اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در سیل اخیر منطقه شمال سیستان، اقدامات خداپسندانه و ایثارگرانه کارکنان، استادان و دانشجویان این مجموعه دانشگاهی را درخور قدردانی برشمرد و خواهان انجام برنامه‎ها و اطلاع‎رسانی امیدبخش در زمان بحران شد.


معاون آموزش‎های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی فصل جدیدی از شکوفایی علمی، آموزشی، فرهنگی را آغاز کرده است، اظهار کرد: چهارمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی که در شهر خوراسگان برگزار شد، مصوبات بسیار کارآمد و برنامه‎ریزی‎های مطلوب و عملیاتی را به همراه داشت که ابلاغ این بخشنامه‎ها می‎تواند بیش از پیش مسیر پیشرفت و توسعه را در عرصه‎های علمی، فرهنگی، آموزشی و ... هموار کند.


در بخش دیگری از این جلسه، رؤسای کمیسیون‎های تخصصی استان و رؤسای واحدها و مراکز آموزشی گزارشی از وضعیت واحدها و مشکلات در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، اداری و مالی ارائه کرده و پیرامون این مسائل بحث و تبادل‌نظر انجام شد.


به گزارش آنا، کمیسیون‎های تخصصی آموزشی، پژوهشی، اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان نیز با حضور اعضا برگزار شد.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته