دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 ارديبهشت 1398 - 12:08
بابازاده خبر داد:

افتتاح نمایشگاه خوشنویسی آثار قرآنی دانشجوی دانشگاه آزاد بندرگز

رئیس اداره فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز گفت: نمایشگاه انفرادی آثار خوشنویسی دانشجوی این واحد دانشگاهی در ساختمان آموزشی دانشگاه برپا شد.
کد خبر : 378525
image_2019_5_4-10_53_15_402_FAR.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بندرگز، سیدسجاد بابازاده صبح امروز در حاشیه گشایش نمایشگاه آثار خوشنویسی دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز اظهار کرد: نمایشگاه انفرادی آثار خوشنویسی دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز شامل 25 اثر قرآنی سیداحسان حسینی‌اصل دانشجوی رشته مدیریت بازرگانی واحد بندرگز با عنوان (الحمدلله) است که از امروز به مدت یک‌هفته در ساختمان آموزشی این واحد دانشگاهی برپا شده است.


وی تصریح کرد: در این نمایشگاه دانشجوی هنرمند واحد آیات و بخش‌هایی از سوره‌های قرآن که «الحمدلله» در آنها به کار برده شده است را با خط نستعلیق، شکسته و ثلث به صورت بسیار زیبا نوشته است.


رئیس اداره فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز خاطرنشان کرد: فعالیت‌های هنری یکی از بهترین راه‌های انتقال مفاهیم فرهنگی و قرآنی است که تأثیر بسزایی در انتقال مفاهیم قرآنی و ترویج آموزه‌های دینی و فرهنگی بین جوانان و نوجوانان دارد.


به گزارش آنا؛ سیداحسان حسینی‌اصل منتخب بیست‌وچهارمین جشنواره کشوری هنر و ادبیات دینی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در رشته خوشنویسی است که موفق به کسب رتبه دوم کشوری شد.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته