دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 ارديبهشت 1398 - 02:00

فعالیت‌های غرفه دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه قرآن تشریح شد

مسئول غرفه دانشگاه آزاد اسلامی در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت فعالیت‌های آن را تشریح کرد.
کد خبر : 380786
e32122ee-fe72-4124-8207-ec1a4236c92e.jpg

علی عزتی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا در مورد آغاز به کار غرفه دانشگاه آزاد اسلامی در بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت گفت: امسال مانند سال‌های گذشته دانشگاه آزاد اسلامی در چند بخش شرکت کرده؛هرچند که وسعت غرفه دانشگاه آزاد اسلامی و فضای آن نسبت به سال‌های گذشته کمتر شده است.


وی افزود: عمده کارهای‌مان نمایش آثار منتخب دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اصیل ازجمله آثار پژوهشی و هنری همچنین تصاویر مربوط به مسابقات کتبی قرآن کریم که به‌ جرئت می‌‌توان گفت بزرگ‌ترین مسابقه حضوری دانشجویی کشور است که بخش کتبی آن در چهارده رشته برگزار شده و تصاویر آن را در این غرفه به نمایش گذاشتیم.


مسئول غرفه دانشگاه آزاد اسلامی در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت خاطرنشان کرد: بخش‌های بعدی برنامه‌های ما شامل نشست‌های تخصصی علمی قرآن کریم است که با حضور اساتید برجسته دانشگاه و کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌های آزاد برگزار می‌شود، لذا به این منظور سه نشست پیشنهاد کردیم که به‌ احتمال زیاد دو نشست در روزهای آینده برگزار خواهد شد.


وی تصریح کرد: مسابقات حضوری را در غرفه دانشگاه آزاد اسلامی با عنوان شب‌های نورانی به صورت روزانه در نظر گرفتیم که شرکت برای عموم آزاد است و هر روز به پنج نفر جوایزی اهدا خواهیم کرد و این بخش از فردا شروع خواهد شد.


عزتی افزود: همچنین در بخشی دیگر کارگاه‌های هنری با حضور دانشجویان در بخش تذهیب, خطاطی و نقاشی در شب‌های بعدی خواهیم داشت.


مسئول غرفه دانشگاه آزاد اسلامی در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت خاطرنشان کرد: آثار فاخر و برجسته هنری زیادی به مسابقات دانشگاه آزاد اسلامی ارسال شد، اما به‌ علت کمبود فضا نهایتاً پانزده اثر هنری قابل نمایش در غرفه است.


وی تأکید کرد: علی‌رغم نشست تخصصی که در سالن اصلی نمایشگاه داریم, هر روز یک نشست تخصصی در داخل غرفه دانشگاه آزاد اسلامی با حضور اساتید برجسته و با همکاری پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌کنیم.


انتهای پیام/4122/4126/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته