دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مؤسسات قرآنی بن خرید ۱۰۰ هزار تومانی دریافت می‌کنند

مؤسسات قرآنی می‌توانند در باشگاه همراهان بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، بن خرید ۱۰۰ هزار تومانی دریافت کنند.
کد خبر : 377903
d393cb60494e83553bf747b801ef4fc7.jpg

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، مؤسسات قرآنی می‌توانند بعد از ورود و ثبت‌نام در باشگاه همراهان بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، بن خرید ۱۰۰ هزار تومانی دریافت کنند. این افراد می‌توانند تنها با افزایش امتیاز در این باشگاه، از سقف مبلغ تخفیف بیشتری بهره‌مند شوند.


باشگاه همراهان نمایشگاه بخشی از سامانه‌ الکترونیکی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم است که از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی راه‌اندازی شده است. هدف اصلی این باشگاه، مشارکت و افزایش هرچه بیشتر بازدیدکنندگان و شرکت‌کنندگان در برنامه‌های نمایشگاه قرآن به‌صورت حضوری و مجازی هست و این هدف را از طریق تعریف فعالیت‌هایی نظیر نظرخواهی‌، مسابقات، دوره‌های آموزشی مجازی، دعوت به عضویت آشنایان در باشگاه و دیگر فعالیت‌های فرهنگی و اطلاع‌رسانی پیگیری می‌کند.


در این دوره ۱۰ میلیارد ریال برای اعطای بن خرید از نمایشگاه به 16 هزار نفر از اعضای باشگاه در نظر گرفته‌شده و نحوه تخصیص آن به این صورت است که افراد با انجام هر یک از فعالیت‌های تعریف‌شده در باشگاه، مقدار مشخصی امتیاز دریافت می‌کنند؛ پس از رسیدن این امتیازات به حدنصاب‌های مشخص‌شده، می‌توانند بن خرید از محصولات عرضه‌شده در نمایشگاه قرآن را تا سقف مبلغ 3 میلیون ریال برای هر فرد دریافت کنند.


لازم به ذکر است با توجه به محدودیت بودجه و سهمیه 16 هزار نفره، اولویت تخصیص بن با کسانی است که زودتر عضو باشگاه همراهان شده و پس از کسب حدنصاب لازم، از طریق کارتابل خود درخواست دریافت بن را ارسال کنند.


انتهای پیام/4072/4090/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته