دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 ارديبهشت 1398 - 11:48
در شهرهای مختلف کشور رخ داد؛

بزرگداشت مقام استاد در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

بزرگداشت مقام استاد در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی برگزار و از استادان، معلمان و اعضای هیئت علمی و حق‌التدریس تجلیل شد.
کد خبر : 378327
photo_2019-05-02_14-55-42.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، به‌مناسبت سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم، معصومه طباطبایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد به همراه سید ابواقاسم میرحسینی رئیس دبیرخانه هیئت امنای استان و محمدرضا سیدمیر مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد یزد در کلاس‌های درس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردکان حاضر شدند و از اعضای هیئت علمی و حق‌التدریس این واحد با اهدای لوح سپاس و شاخه گل تجلیل کردند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری را گرامی داشت و بر جایگاه واقعی معلم در ساختن جامعه‌ای متعالی، پرنشاط و پویا تأکید کرد.


در ادامه در نشستی صمیمی با حضور استادان و مسئولان، مشکلات موجود بررسی و دستورات لازم برای پیگیری آن صادر شد.


بزرگداشت مقام استاد در دانشگاه آزاد اسلامی مرکز محمودآباد


عصر پنج‌شنبه مراسم گرامیداشت مقام و منزلت استاد در دانشگاه آزاد اسلامی مرکز محمودآباد برگزار شد.


در ابتدای این مراسم سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مرکز محمودآباد روز معلم را به تمام استادان تبریک و تهنیت گفت.


نیما رنجبر مالی‌دره در ادامه افزود: جنس فعالیت‌های معلم و انبیا یکسان است و معلم همان وظیفه‌ای را انجام می‌دهد که انبیا انجام می‌دادند. علت آن هم تجلی هادی‌بودن خداوند در این دو گروه است.


تجلیل از مقام شامخ معلم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خدابنده

تجلیل از مقام شامخ معلم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خدابنده


مراسم گرامیداشت روز معلم روز گذشته در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خدابنده برگزار شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خدابنده در این مراسم اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد خدابنده در سال‌های اخیر پیشرفت قابل ‌توجهی داشته است و با حضور استادان برجسته و توجه روزافزون به کیفیت آموزشی، همواره شاهد موفقیت‌های بیش از پیش دانشگاه در حوزه‌های مختلف بوده است.


محمد مجتبی‌زاده ابراز امیدواری کرد که با برنامه‌ریزی، همدلی، هم‌فکری و با بهره‌گیری از توان استادان مجرب دانشگاه، به‌زودی شاهد هم‌افزایی، تحول و تبلور نسل‌های نوین دانشگاهی در حوزه کارآفرینی، اقتصاد دانش‌بنیان، آموزش‌ها و پژوهش‌های کاربردی خواهیم بود.


وی در ادامه به بیان ویژگی‌های معلم با رویکرد اسلامی ایرانی و آموزه‌های دینی پرداخت و از مقام شامخ آنان تجلیل کرد.


در پایان این مراسم از استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خدابنده تجلیل و قدردانی شد.


تجلیل از استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر

تجلیل از استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر


در گرامیداشت سالروز شهادت آیت‌الله مطهری، روز استاد و معلم از استادان دانشگاه آزاداسلامی واحد ابهر تجلیل شد.


در سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری که روز استاد و معلم نامگذاری شده است، کیان پهلوان‌افشاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر به همراه اعضای هیئت رئیسه واحد با حضور در کلاس‌های دانشکده‌های امام خمینی(ره)، دانشکده فنی و مهندسی، دانشکده کشاورزی، دانشکده پرستاری و همچنین دانشکده سما با گرامیداشت یاد و خاطره استاد مرتضی مطهری و روز معلم و استاد، با اهدای گل از استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر تجلیل کردند.


قدردانی دانشگاهیان از تلاش‌های رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت

قدردانی دانشگاهیان از تلاش‌های رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت


کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت در سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری با حضور در تالار ولیعصر(عج) این واحد دانشگاهی با عرض تبریک روز معلم با اهدای گل و شیرینی و لوح سپاس از تلاش‌ها و خدمات آذر اسکندری رئیس این واحد دانشگاهی قدردانی کردند.


به گزارش آنا، این قدردانی به پاس زحمات و خدمات شایسته و تلاش روزافزون وی به خاطر پیگیری‌ها برای حل مشکلات عدیده این واحد دانشگاهی بود.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت نیز در این برنامه کمک به رشد و توسعه دانشگاه و افزایش رشته‌ها را از اولویت‌های برنامه‌های کاری واحد مینودشت برشمرد و گفت:  کاهش هزینه‌ها، افزایش درآمدهای غیرشهریه‌ای و اقتصاد دانش‌بنیان در سال رونق تولید از برنامه‌های اصلی این واحد است.


تجلیل از استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان در روز معلم

تجلیل از استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان در روز معلم


در 12 اردیبهشت روزی که به نام معلم نامیده شده است، سیدنیما مساوات رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان و حجت‌الاسلام امیدعلی فضیلتی مسئول دفتر فرهنگی واحد با حضور در کلاس‌های درسی و اهدای شاخه گل از مقام  و تلاش‌های استادان تجلیل کردند.


در این حرکت فرهنگی دانشجویان نیز در زمان حضور رئیس واحد با تشکر از عمل فرهنگی مسئولان واحد، علاوه‌بر تبریک به استادان خود، از تلاش‌های آنان قدردانی کردند.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته