دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 ارديبهشت 1398 - 17:42
صادرکننده سنگ‌های قیمتی:

راه‌های دور زدن تحریم‌های خارجی صنایع دستی ایران را بلدیم

یک صادرکننده سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی گفت: ما می‌توانیم تحریم‌های خارجی را دور بزنیم اما تحریم‌هایی را که دولت بر ما روا داشته نمی‌توانیم!
کد خبر : 377748

عبدالصمد رحیمی‌مقدم در گفتگو با خبرنگار حوزه میراث فرهنگی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا درباره تأثیر تحریم‌ها بر صادرات صنایع دستی ایران گفت: ما تحریم‌های خارجی را دور می‌زنیم اما تحریم‌هایی را که دولت بر ما داشته نمی‌توانیم.


وی با بیان اینکه مشکل ما از خود ماست، افزود: نقاط ضعف صنایع دستی ما سنگ‌اندازی دولت است چرا که ما را‌ه‌های دور زدن از تحریم را بلدیم و نمی‌گذاریم کاری پیش ببرد.


صادرکننده و واردکننده سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی اظهار کرد: اگر دولت در مسیر ما سنگ‌اندازی نکند ما راه‌های عبور از تحریم را پیدا می‌کنیم و تاکنون این کار را کرده‌ایم.


رحیمی ادامه داد: البته ما هیچ وقت از مسیر حق منحرف نشدیم و نمی‌شویم و با اعتقاد به دین اسلام کسب و کارمان را انجام می‌دهیم.


رئیس اتحادیه فیروزه و عقیق درباره بسته‌بندی و کیفیت آن که می‌تواند نقاط ضعف در صادرات صنایع دستی باشد، گفت: بسته‌بندی نامناسب و کیفیت پایین در حاشیه اصل صادرات قرار دارند که قابل حل است و آنچه مطرح است همانا سنگ‌اندازی دولت است.


انتهای پیام/4046/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته