دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 ارديبهشت 1398 - 00:47
رعنایی در گفتگو با آنا:

اعتماد به نفس افراد با سفر بالا می‌رود

مسئول روابط عمومی میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری اردبیل گفت: از آنجا که افراد اطلاعات زیادی را در سفر به دست می‌آورند اعتماد به نفسشان در زندگی بیشتر می‌شود.
کد خبر : 376569
139403051541044705374284.jpg

یاسر رعنایی در گفتگو با خبرنگار حوزه سفر و گردشگری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا گفت: تعریف سفر برای هرفردی متفاوت است اما یک نکته مشترک در همه آن است که سفر با ذات انسان برای یافتن مکان‌های جدید و تفریح و آرامش درونی هم‌خوانی دارد و تأثیرات سفر آنقدر زیاد است که فردی که سفر کرده‌اند، مدام در تلاش‌اند تا تجربه خود را تکرار کنند و از قدیم گفته اند بسیار سفر باید تا پخته شود خامی.


وی در ادامه اجتماعی شدن را یکی از فواید سفر خواند و افزود: سفر افراد را با دوستان جدید آشنا می‌کند وسبب می‌شود فرد مجبور به معاشرت با اطرافیان شود و این یکی از مزایای سفر به حساب می‌آید زیرا در سفر پیدا کردن دوستان جدید احساس تنهایی افراد را از بین می‌برد.


مسئول روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل خاطر نشان کرد: در سفر افراد نه تنها وادار به صحبت با دیگران می‌شوند، بلکه خودشان نیز خوش صحبت‌تر می‌‎شوند. در سفر افراد یاد می‌گیرند از دیگران سوالات شخصی نپرسند و خودشان سوالات شخصی دیگران را جواب ندهند و این از خصوصیات سفر کردن است. صحبت با مردم بومی هر منطقه نیز می‌تواند اطلاعات مفیدی را در مورد فرهنگ، آداب و رسوم و اعتقادات مردم در جاهای مختلف به شما بیاموزد.


رعنایی تصریح کرد: افزایش اعتماد به نفس یکی دیگر از فواید سفر است. تجربه‌های مختلف و افزایش اطلاعات سبب می‌شود توانایی‌های فرد در انجام کارهای مختلف بالا رفته و در نتیجه اعتماد به نفسش افزایش پیدا کند.


وی افزود: یکی دیگر از فواید سفر این است که افراد نسبت به مسائل مختلف منعطف می‌شوند و می‌توانند قدرت تحمل خود را در مورد ناملایماتی که برای‌شان پیش می‌آید بالا ببرند.


مسئول روابط عمومی میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری اردبیل اضافه کرد: افزایش هوش اجتماعی افراد نیز یکی دیگر از فواید سفر رفتن است سفر می‌تواند به اندازه خواندن ده‌ها کتاب برای شما مفید باشد.


انتهای پیام/4122/4087/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته