دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 ارديبهشت 1398 - 13:45
بخشنده خبر داد:

کشف 21 کیلوگرم تریاک از مسافری در قم

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری سوداگر مرگ و کشف بیش از 21 کیلوگرم تریاک در قم خبر داد.
کد خبر : 377640

محمد بخشنده در گفتگو با خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، از دستگیری فردی خبر داد که قصد انتقال ماده مخدر تریاک به تهران را داشت و گفت: با دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر اینکه فردی قصد دارد مقداری مواد مخدر را از استان‌های جنوبی کشور خریداری کرده و به تهران منتقل کند، تیمی ویژه از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ برای شناسایی و دستگیری متهم تشکیل شد.


رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت ادامه داد: با تحقیقات پلیسی مشخص شد که فرد موردنظر در پوشش مسافر درحال انتقال مقداری تریاک به تهران است؛ مأموران با کارهای اطلاعاتی و کسب اجازه مقام قضائی، متهم را در استان قم شناسایی کرده و وی را که با اتوبوس مسافربری درحال آمدن به تهران بود، دستگیر کردند.


وی با بیان اینکه از متهم بیش از 21 کیلوگرم تریاک کشف شد، خاطرنشان کرد: متهم بعد از تکمیل پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار خواهد گرفت.


بخشنده در ادامه درباره وضعیت معتادان در کمپ‌ها و نوع فعالیت این افراد در این مکان‌ها گفت: بحث مهارت‌آموزی در کمپ‌ها در حال انجام است تا این افراد بعد از گذراندن دوران درمان، با مهارتی که کسب کردند وارد محیط کار شوند؛ قطعاً اگر این افراد بعد از درمان مشغول به کاری شوند، دیگر به سمت مصرف مواد مخدر نخواهند رفت.


رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر در پایان درباره معتادان دارای بیماری خاص اظهار کرد: ستاد مبارزه با مواد مخدر برای مداوای این افراد برنامه‌ای خاص و ویژه دارد و البته وزارت بهداشت نیز باید در این زمینه کمک کند.


انتهای پیام/4110/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته