دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 ارديبهشت 1398 - 13:09
سردار طاهری خبر داد:

کشف 2 تن و 560 کیلو مواد افیونی در ایرانشهر

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام باند حرفه‌ای قاچاق و کشف 2 تن و 560 کیلو مواد افیونی در ایرانشهر خبر داد.
کد خبر : 355535
57777141.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری در خصوص کشف بیش از 2.5 تن مواد افیونی در ایرانشهر، اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان یک باند قاچاق را که به‌صورت مسلحانه و با استفاده از خودروهای تیزرو قصد جابه‌جایی محموله سنگین مواد افیونی از مناطق مرزی به عمق کشور را داشتند، شناسایی کردند.


وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، سرانجام روز گذشته قاچاقچیان را در حال جابه‌جایی مواد‌مخدر با 2 دستگاه پژو 405 و یک دستگاه وانت در یکی از محورهای مواصلاتی فرعی شهرستان ایرانشهر شناسایی کردند.


جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان به محض ورود به منطقه کمین پلیس به‌سمت نیروهای پلیس تیراندازی کردند اما با توجه به آتش پرحجم تکاوران پلیس با برجا گذاشتن خودروها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.


وی در پایان با اشاره به دستگیری 2 عضو این باند قاچاق مسلحانه مواد افیونی، عنوان کرد: در این عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر در پاک‌سازی منطقه و خودروها 2 تن و 398 کیلو تریاک، 146 کیلوگرم حشیش، 9 کیلو و 200 گرم هروئین، 6 کیلو و 900 گرم سایر مواد مخدر به‌‌همراه یک قبضه سلاح کلاش، سه تیغه خشاب و 2 هزار و 48 عدد فشنگ کلاش کشف کردند.


انتهای پیام/4105/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته