دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 ارديبهشت 1398 - 18:44
فتح‌الله مطرح کرد:

نوآوری و خلاقیت‌های فرهنگی با ایجاد الگوهای فکری قرآنی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس گفت: با ایجاد الگوهای فکری در مقوله قرآن و عترت می‌توانیم خلاقیت‌های فرهنگی و نوآوری به‌وجود آوریم.
کد خبر : 377415
IMG_3607.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شهر قدس، مهدی فتح‌الله ظهر امروز در سی و یکمین جلسه شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران به میزبانی واحد شهر قدس  در جمع کارشناسان و مسئولان قرآنی اظهار کرد: راه‌اندازی کانون‌ها، ساختار و ساز و کاری دارد که باید طبق دستورالعمل انجام شود؛ اما در تداوم این برنامه انتظار داریم که شوراها و گروه‌ها به کمک واحدهای دانشگاهی  ایده‌ها و برنامه‌های خود را در قالب الگوی فکری در زمینه قرآن و عترت ارائه کنند تا دچار یکنواختی نشویم.


وی گفت: بهتر است برنامه‌ها و تنوع ایده‌ها دیده شود. بنابراین پایگاه‌های فرهنگی باید دائم فعال باشند و بسترهای ارتباطی را فراموش نکنیم؛ چراکه با ایجاد الگوهای فکری در مقوله قرآن و عترت می‌توانیم خلاقیت‌های فرهنگی و نوآوری به‌وجود آوریم.


حجت‌الاسلام عبدالوحید وفایی مدیرکل فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران مهمان ویژه این نشست هم با قدردانی از تلاش کارشناسان قرآنی اظهار کرد: قرآن کتاب اخلاق، عبودیت و تمسک به ریسمان الهی بوده و هدف در قرآن شناخت و رسیدن به عبودیت مقابل خود خداوند است. هر چیزی که ما را به خداوند نزدیک کند، وسیله تقرب و خداوند هدف نهایی است.


انتخاب دبیر شورای قرآن و عترت استان تهران



در ادامه جلسه بعد از بیان نظر مسئولان و کارشناسان با انجام رأی‌گیری از حاضران برای انتخاب دبیر شورای قرآن و عترت استان تهران، ناصر رضایی با اخذ بیشترین آرا به‌عنوان دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران انتخاب شد. رضایی در انتخابات دوره قبل هم برگزیده و در این مسئولیت فعالیت می‌کرد.


 در پایان این نشست مصوب شد که آیین‌نامه‌ها، بخشنامه‌های سازمانی و ابلاغیه‌ها در قالب صورت‌جلسه سه‌ صفحه‌ای تنظیم و وظایف واحدها، استان‌ها و سازمان‌ها تصریح شده و همکارانی که در کانون‌های قرآن و عترت فعالیت می‌کنند به نحوه شایسته تجلیل شوند.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته