دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 ارديبهشت 1398 - 14:33
عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی:

ایران از زمان پیروزی انقلاب اسلامی حامی فلسطین بوده است

یک عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی فلسطین با محکوم کردن تحریم‌های آمریکا علیه ایران، گفت: ایران از زمان پیروزی انقلاب اسلامی حامی فلسطین بوده است.
کد خبر : 376766
636798682542470761_lg.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، «ولید القططی» در گفتگو با روزنامه «دنیا الوطن» درباره تحریم‌های آمریکا علیه ایران و تأثیرش بر جهاد اسلامی فلسطین گفت: «ما این‌گونه تحریم‌ها را رد و محکوم می‌کنیم و آن را در راستای فشار آمریکا بر منطقه و دیکته کردن خواسته‌های دولت آمریکا بر جهان عرب و اسلام می‌دانیم».


وی با بیان اینکه این تحریم‌ها موضوع جدیدی برای ایران نیست، افزود:‌ «آمریکا از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بارها ایران را تحریم کرده، تحریم‌هایی که هیچ اثری بر این کشور نگذاشته است».


این عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی فلسطین تصریح کرد:‌ «اما در زمینه تأثیر این تحریم‌ها بر جهاد اسلامی فلسطین؛ سلاح و قدرت این جنبش از قدرت ملت فلسطین است، گرچه ما منکر این نیستیم که ایران از تمام گروه‌های مقاومت در لبنان و فلسطین ازجمله جهاد اسلامی حمایت می‌کند، اما در نهایت جهاد اسلامی جنبش مقاومتی فلسطینی است که ریشه‌های خود را در میان ملت فلسطین دارد و قدرت خود را از ملت فلسطین می‌گیرد».


قططی گفت: «ایران از آغاز انقلاب اسلامی از جهاد اسلامی حمایت کرده و در این مدت بارها تحریم شده، اما تحریم‌ها بر حمایت ایران از جهاد اسلامی و مقاومت تأثیر نگذاشته است».


انتهای پیام/4106/4033/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته