دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 آذر 1397 - 12:58
عضو جهاد اسلامی:

ایران با موفقیت از تحریم آمریکا عبور می‌کند

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: ایران با وجود تأثیری که تحریم بر اقتصادش گذاشته است، اما با موفقیت از آن عبور می‌کند.
کد خبر : 342367
ogtjC.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، «ولید القططی» در گفتگو با فلسطین‌الیوم درباره عادی‌سازی روابط میان رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای عربی، گفت: «حکومت‌های عربی‌ای که هروله‌کنان در راه عادی‌سازی روابط و ایجاد ائتلاف با رژیم صهیونیستی گام برمی‌دارند، حکومت‌هایی هستند که از ملت‌هایشان می‌ترسند و از سوی مردم کشورهایشان طرد شده‌اند. آنها همچنین نگران اقدامات آمریکا و اسرائیل هستند که از ایران و محور مقاومت دشمن خیالی ساخته‌اند».


عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین افزود: «این هروله از سوی کشورهای عربی در تاریخ بی‌سابقه است و نشان می‌دهد دوران افول اسرائیل که خانه‌اش سست‌تر از تار عنکبوت است، فرارسیده است. رژیمی که حتی نمی‌تواند حامی خودش باشد، چگونه می‌تواند از حکومت‌های ضعیف دیگر حمایت کند»؟


«قططی» تصریح کرد: «رژیم صهیونیستی در کسب حتی یک موفقیت هرچند کوچک علیه مقاومت فلسطین یا حتی لبنان ناتوان است و لذا هروله (حکومت‌های) عربی به سوی رژیم صهیونیستی خلاف روند طبیعی تاریخ است».


وی درباره تحریم‌های آمریکا علیه ایران گفت: «تاریخ ایران بعد از انقلاب اسلامی در 1979 نشان می‌دهد که آنها همواره با تهدیدات، تعرضات و محدودیت‌های حتی سخت‌تری مواجه شده‌اند. آنها از یک جنگ هشت ساله مقابل ارتش صدام سربلند بیرون آمدند، ارتشی که چند شهر ایران و همچنین اقتصاد این کشور را نابود کرده بود. آنها با حمایت مردم کشورشان بر تحریم آمریکا غلبه می‌یابند و می‌توانند خود را به‌عنوان یک کشور قدرتمند معرفی کنند و بر منطقه و علیه محور اسرائیل و آمریکا تأثیر بگذارند».


این عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تصریح کرد: «ایران بهای حمایت از موضوع و مقاومت فلسطین را پرداخت می‌کند و ایران و آمریکا به‌جز اسرائیل هیچ مشکلی ندارند. جمهوری اسلامی ایران همچنان بر رویکرد ضدصهیونیستی خود ایستاده است».


وی افزود: «ایران تنها کشور در جهان است که به‌طور آشکارا رژیم صهیونیستی را به‌عنوان یک غده سرطانی معرفی کرده که باید برداشته شود. همچنین تنها کشوری است که به‌طور کلی به مقاومت کمک می‌کند».


«ولید القططی» گفت: «ایران باوجود تأثیری که تحریم بر اقتصادش گذاشته است، با موفقیت از تحریم آمریکا عبور می‌کند، زیرا ایرانی‌ها تجربه مقابله با این‌گونه تهدیدات و محدودیت‌ها را داشته‌اند».


انتهای پیام/4106/4033/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته