دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 ارديبهشت 1398 - 14:59
امام‌جمعه تبریز:

سکوت جهان اسلام در برابر کشتار شیعیان عربستان جایز نیست

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تصریح کرد: سکوت جهان اسلام در برابر جنایات رژیم سعودی و کشتار شیعیان عربستان جایز نیست.
کد خبر : 376553
image_2019_4_26-14_33_8_843_L1h.JPG

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در خطبه‌های امروز نماز جمعه تبریز تأکید کرد که سکوت جهان اسلام در برابر جنایات رژیم سعودی و کشتار شیعیان عربستان جایز نیست. مردم آذربایجان اقدام سردمداران عربستان در کشتار دانشجویان شیعه علوم دینی این کشور را محکوم می‌کنند.


وی سفر نخست وزیر پاکستان به کشورمان را نشان از علاقه عمران‌خان به ارتقا و تحکیم روابط دوستانه با ایران دانست.


نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با گرامیداشت روز کارگر، اضافه کرد:  کارگر ایرانی ستون اصلی تولید و بازیگر نقش اول اقتصاد مقاومتی بوده و توجه به امنیت شغلی و رفع مشکلات معیشتی و صنفی او بسیار مهم و ضروری است.


آل هاشم تسریع در پایان عملیات عمرانی خط آهن میانه _ تبریز را مطالبه جدی مردم آذربایجان‌شرقی دانست و تأکید کرد که نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید برای پیگیری آن اهتمام جدی داشته باشند.


امام‌جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود و در ادامه سلسله مباحث خانواده با موضوع احسان و نیکی به پدر و مادر در زمان حیات و بعد از وفات آنان گفت: براساس آموزه‌های قرآن و روایات معصومین علیهم‌السلام، ادای دِین والدین و بجاآوردن فرایض دینی آنان و احسان و صدقه دادن از جانب‌شان، بخشی از وظایف اولاد نسبت به پدر و مادرش است. 


وی با اشاره فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: این ماه مبارک، احترام و تکریم پدر و مادر در زمان حیات و احسان و صدقه‌دادن در حق آنها بعد از وفات و ذکر صلوات بر محمد و آل محمد صلوات الله علیه و آله و سلم سه زمینه برای آمرزش گناهان انسان است.


انتهای پیام/4062/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته