دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
امام‌جمعه تبریز:

کوچک‌ترین کنش علیه ملت ایران، واکنش سخت و قاطع به‌دنبال دارد

امام‌جمعه تبریز خطاب به دشمنان ایران اسلامی گفت: کوچک‌ترین کنش علیه ملت ایران، واکنشی سخت و قاطع به‌دنبال دارد.
کد خبر : 315711
image_2018_10_5-14_12_2_19_YrV.JPG

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم در خطبه‌های امروز نماز جمعه تبریز گفت: پاسخ موشکی قاطع و سریع سپاه‌پاسداران انقلاب‌اسلامی به تروریست‌های اهواز نشان داد که دوران بزن، دررو تمام شده‌است و کوچک‌ترین کنش علیه ملت ایران، واکنشی سخت و قاطع به‌دنبال خواهد داشت.

امام جمعه تبریز ادامه داد: پیروزی گزینه‌های مطلوب جبهه مقاومت در انتخابات عراق نشان داد که سیاست‌های آمریکا و پول عربستان نمی‌تواند در آرایش سیاسی کابینه دولت عراق نقش تعیین‌کننده داشته باشد.

آل‌هاشم، راه‌اندازی شبکه مالی مستقل از سوی اتحادیه اروپا در مقطع کنونی برای مقابله با تحریم‌های آمریکا علیه ایران را تمرین خوبی برای استقلال اقتصادی و سیاسی کشورهای عضو این اتحادیه دانست.

امام جمعه تبریز در ادامه سلسله مباحث خانواده در نماز جمعه تبریز با اشاره به ویژگی پدران در محیط منزل گفت: تربیت صحیح، بهترین ارثیه از پدران به فرزندان و راستگویی، صداقت، شرافت و رفتار صحیح از سوی پدران در محیط خانه، اعتمادآفرین است.

به گزارش آنا، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، پیش از آغاز مراسم نماز جمعه امروز در مصلای اعظم امام‌خمینی(ره) تبریز، ملاقات مردمی داشت.

امام جمعه تبریز بعد از نماز جمعه بر پیکر مطهر شهید تازه تفحص‌شده سلطانعلی عبداللهی نیک‌آبادی نماز خواند و در مراسم تشییع آن شهید گلگون‌کفن حضور یافت.

انتهای پیام/4062/خ

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته