دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 ارديبهشت 1398 - 12:25
نماینده مردم ملایر در مجلس:

پیگیر احیای تالاب آق‌گل هستیم

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: برای احقاق حق آب تالاب آق‌گل و احیای این تالاب ارزشمند تلاش می‌کنیم.
کد خبر : 376369
n82796241-72112026.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از محیط زیست استان همدان، محمد کاظمی با حضور در اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: برای احقاق حق آب تالاب آق گل و احیای این تالاب ارزشمند تلاش می کنیم.


وی اظهار کرد: زندگی سالم ما در گرو داشتن محیط زیست سالم است و مسئولان و مردم همه در این مسئله مقصریم زیرا سلامت مردم در سال‌های گذشته به خاطر حفظ نکردن محیط زیست دچار آسیب شده است.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آموزش عمومی و تلاش در جهت حفظ محیط زیست از طریق همه آحاد جامعه و گفتمان‌سازی در این حوزه الزام اجتناب‌ناپذیر است.
کاظمی بیان کرد: جلوگیری از قطع درختان به بهانه جاده‌سازی و توسعه، اختصاص پشت بام‌ها و فضاهای شهری به فضای سبز، فرهنگسازی توسط تریبون‌داران و رسانه‌های جمعی و اقدام مؤثر سازمان حفاظت محیط زیست برای آموزش مردم و حفظ شاکله محیط زیست استان از جمله مسائلی است که توجه عمومی را می‌طلبد.
مسئول حقوقی فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توجه به مسئله محیط زیست و آب از مسائل دولت دوازدهم است، افزود: در فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی مسائل محیط زیست را پیگیری می‌کنیم و جلسات متعددی در این‌ باره داشته‌ایم تا بتوانیم جنگل‌ها و تالاب‌ها و فضای سالم زیست مردم و موجودات را حفظ و نگهداری کنیم.
وی تأکید کرد: غفلت چهار دهه گذشته نسبت به محیط زیست را باید با کار مداوم و مستمر و برنامه‌ریزی درست جبران کرد.


انتهای پیام/4076/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته