دستور علیعسکری برای تجدیدنظر در نحوه حضور اسپانسرها در رسانه ملی
رئیس سازمان صدا و سیما دستور داد تا نسبت به حضور اسپانسرها در رسانه ملی تجدیدنظر شود.
به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از سازمان صدا و سیما، عبدالعلی علیعسکری رئیس سازمان صدا و سیما در پی بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر جلوگیری از ترویج روشهایی که فرهنگ کار و تلاش را تضعیف میکنند، در دستوری به اداره کل بازرگانی سازمان صدا و سیما خواستار تجدیدنظر در ظهور و بروز رسانهای اسپانسرهایی شد که مانع ترویج فرهنگ کار و تلاش هستند.
در این دستور که خطاب به مهدوی مهر مدیرکل بازرگانی سازمان صدا و سیما است، آمده است: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مورد فرهنگ کار به مناسبت روز کارگر، نسبت به بروز و ظهور رسانهای اسپانسرهایی که مانع این فضیلت هستند تجدیدنظر کنید.
انتهای پیام/4072/
انتهای پیام/
خجسته مطرح کرد:
لزوم طراحی سیاستهای جدید در سازمانهای رسانهای کشور
قائممقام معاون سیما:
تلاش برای انزوای فرهنگی ایران جواب نمیدهد
آیتالله مکارمشیرازی: