دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 ارديبهشت 1398 - 17:09
یکانی:

شبهه‌آفرینی در ظهور امام عصر(عج) هدف محوری دشمنان است

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه اظهار کرد: شبهه‌آفرینی در ظهور امام عصر (عج) هدف محوری دشمنان است.
کد خبر : 375515
DSC_0258.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ارومیه، سیدکاظم یکانی ظهر امروز در جشن نیمه شعبان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه گفت: شبهه‌آفرینی در ظهور امام عصر (عج) و افسانه جلوه‌دادن قیام اباعبدالله(ع) هدف محوری دشمنان است.


وی افزود:  دشمنان اسلام با هدف ایجاد تردید و تخریب در اعتقادات مردم و به‌ویژه جوانان نسبت به حضرت قائم(عج)، اقدام به طرح شبهه در حجم و سطح گسترده می‌کنند که نقش دانشگاهیان در خنثی‌کردن این توطئه‌ها بیش از سایر اقشار است.


 معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه تصریح کرد: برگزاری جشن نیمه شعبان زمینه و بستر بسیار مناسبی برای تبیین جایگاه و اهمیت موضوع مهدویت و سد محکمی در برابر برنامه‌ریزی‌های دشمن است.


یکانی با تاکید بر اینکه مهدویت موضوعی است که حتی غیر مسلمانان نیز آن را قبول دارند، گفت: حضرت مهدی (عج) مورد قبول همه مسلمانان اعم از شیعه و سنی هستند، هرچند در جزئیات این پذیرش اختلاف‌هایی به چشم می‌خورد؛ اما در کلیات، حضرت مهدی موعود (عج) مورد پذیرش عمومی هستند و باید از این موضوع به‌عنوان عاملی برای وحدت استفاده کرد.


در ادامه این مراسم رئیس دانشکده علوم انسانی واحد ارومیه نیز تأکید کرد: توجه و بزرگداشت یاد امام عصر نباید فقط محدود به برگزاری جشن و پخش شیرینی شود؛ بلکه باید به عمیق‌ترشدن افکار و اعتقادات منجر شود.


حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی برنج‌آبادی اظهار کرد: انجام واجبات، ترک محرمات، عمل‌کردن به دین و دوری‌جستن از گناه جزو مسائل مهم مورد انتظار حضرت صاحب الزمان (ع) از مؤمنان حقیقی است و منتظران باید بر اساس آنها عمل کنند و همواره یاد امام غایب را دل دل‌ها زنده کنند.


وی با بیان اینکه در روایات ذکر شده است که اگر دعای حضرت مهدی(عج) نباشد، بلا از زمین و آسمان می‌بارد، گفت: حضرت مهدی (عج) همواره شیعیان را مورد توجه و قرار داده و آنان را دعا می‌کنند و در قبال این مهم باید بیندیشیم ما به چه میزان به فکر امام هستیم.


موسوی با اشاره به اینکه آدمی وقتی کسی را دوست می‌دارد، دلش می‌خواهد محبوبش نیز به یاد او باشد، تصریح کرد: اگر شخصی بداند که رفیقش در عین دوری ظاهری، دلش همواره متوجّه اوست، به وفاداری چنین رفیقی افتخار خواهد کرد. حال اگر بدانیم محبوبی داریم که هیچ‌وقت فراموشمان نمی‌کند و به محض اینکه به او توجّه قلبی بیابیم، پاسخمان می‌گوید، بهترین یار و رفیق خویش را یافته‌ایم. او همان امام رئوف است.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته