دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 ارديبهشت 1398 - 03:30
امیر محمودی در گفتگو با آنا:

آمریکا چشم دیدن اتحاد ارتش و سپاه را ندارد

معاون اجرایی ارتش گفت: دشمنان نظام اسلامی به‌ویژه آمریکا در این 40 سال چشم دیدن اتحاد میان ارتش و سپاه را نداشتند، اما امروز به لطف خداوند این اتحاد مشهود است.
کد خبر : 375232
2768016.jpg

امیر سرتیپ محمد محمودی در گفتگو با خبرنگار حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا اظهار کرد: ارتش انقلابی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که تشکیل این دو با یکدیگر تقارن پیدا کرده، دوشادوش هم در راستای اهداف عالی و مقدس جمهوری اسلامی و صیانت و حفاظت از حدود و ثغور ایران اسلامی تلاش خواهند کرد.


وی ادامه داد: ارتش و سپاه در این 40 سال دشمنان این نظام را به‌ویژه آمریکا که چشم دیدن اتحاد و وحدت این دو سازمان را ندارند، شکست داده و انسجام درونی خود را به رخ کشاندند.


معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس ارتش، سپاه و بسیج در کنار یکدیگر برابر متجاوزان بعثی که از سوی غرب و شرق تجهیز و تقویت می‌شد، ایستادند و توانستند دشمن را از پای در آوردند، تصریح کرد:‌ امروز هم این ایستادگی در سایر سنگرها مثل جبهه مقاومت ادامه دارد و این سخن شهید صیاد شیرازی که گفتند ارتشی و سپاهی یک لشکر الهی هستند، کاملاً مشهود و ملموس است.


محمودی افزود: بعد از دفاع مقدس ارتش و سپاه در کنار یکدیگر در همه بحران‌ها حضور مؤثر و سرنوشت‌ساز داشتند که مقابله با حوادث طبیعی نمونه‌ای از این حضور سرنوشت‌ساز است.


وی با اشاره به اقدام آمریکا علیه سپاه در آستانه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: اینکه دشمن ما از ابلهان باشند از الطاف الهی است؛ زیرا دشمنی که فکر می‌کرد با این اقدام می‌تواند سپاه پاسداران را تضعیف کند اما به لطف الهی به تقویت و محبوبیت بیشتر سپاه انجامید و توطئه جدید آمریکا با حمایت‌های مردمی خنثی شد.


انتهای پیام/4079/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴
۰
اگرواقعابین ارتش و سپاه یکدلی و اتحاد بود ، هرگزبودجه سپاه چند برابربودجه ارتش نمی شد و این تبعیض بین سپاه و ارتش ، اتحادرا خدشه دارمی کند .
هلدینگ شایسته