دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 فروردين 1398 - 18:43
اسماعیلی مطرح کرد:

برطرف شدن بسیاری از نیازهای دانش‌آموزان توسط اپلیکیشن سینا

مشاور وزیر آموزش‌وپرورش در حوزه فناوری اطلاعات گفت: اپلیکیشن سینا بسیاری از نیازهای دانش‌آموزان و خانواده‌های آن‌ها را برطرف خواهد کرد.
کد خبر : 375121
96.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، مراسم اختتامیه جشنواره بین‌المللی پروژه‌های دانش‌آموزی سینا، عصر امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات برگزار شد. جشنواره دانش‌آموزی سینا از پنج‌شنبه ۲۹ فروردین‌ماه در کتابخانه مرکزی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دانش‌آموزان سراسر کشور آغاز شده بود.


محمدرضا اسماعیلی در این مراسم اظهار کرد: جشنواره سینا یکی از پروژه‌های مهم وزارت آموزش‌وپرورش در حوزه آی‌.تی. است و امیدوارم نام «سینا» را بیش‌ازپیش بشنوید که اپلیکیشن سینا بسیاری از نیازهای دانش‌آموزان و خانواده‌های آن‌ها را برطرف خواهد کرد.


وی افزود: من سال‌های زیادی است که معلم هستم و می‌دانم در محافلی با حضور پرشور دانش‌آموزان، جایی برای سخنرانی نیست؛ جشنواره سینا یکی از پروژه‌های مهم وزارت آموزش‌وپرورش در حوزه آی‌.تی. است و امیدوارم نام «سینا» را بیش‌ از پیش بشنوید.


مشاور وزیر آموزش‌وپرورش در حوزه فناوری اطلاعات در پایان خاطرنشان کرد: از دانشگاه آزاد اسلامی و دیگر حامیان نیز برای برگزاری این جشنواره تشکر می‌کنم.


انتهای پیام/4122/4118/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته