دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 فروردين 1398 - 11:34
 رئیس دانشگاه آزاد ساوه:

بیانیه گام دوم انقلاب فصل‌الخطاب اجرایی است

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه گفت: بیانیه گام دوم انقلاب فصل‌الخطاب و برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی ساوه  در راستای آن اجرا می‌شود.
کد خبر : 374622
Picture 4785.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ساوه، جواد نیکوکار روز گذشته در نخستین جلسه نشست مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های استان مرکزی با رؤسای دانشگاه‌های شهرستان ساوه که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی ساوه برگزار شد اظهارکرد: برای تبیین اهداف بیانیه گام دوم برای استادان و دانشجویان برنامه‌های مدونی در این واحد دانشگاهی در دست اجراست؛ چراکه آشنایی با اهداف این بیانیه چراغ راهی برای آینده ایران اسلامی خواهد بود.


در ادامه مهدی ایمانی‌مقدم مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های شهرستان ساوه گفت: دشمن هرچه در چنته داشته تاکنون روکرده و از آخرین حربه‌هایش علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کند.


وی گفت: در این  40سال دشمنان این انقلاب تمام توانشان را در مقابل ملت ایران به میدان آوردند اما مدتی است که در راستای جنگ فرهنگی، دانشگاه‌ها و دانشجویان این مرزوبوم موردحمله آنان قرار گرفته‌اند.


نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه‌های استان مرکزی گفت: استادی که افکار غرب‌زده را بین دانشجویان ترویج کند و استادی که در دل دانشجو بذر ناامیدی می‌کارد شایسته حضور در دانشگاه نیست؛ چراکه جوانان ما نیازمند امید هستند.


ایمانی‌مقدم افزود: دانشگاهیان ما بیانیه گام دوم انقلاب را موبه‌مو موردتوجه قرار دهند زیرا در بیانیه 41 بار از کلمه جوان و جوانان استفاده شده و این نشانگر اهمیت توجه به این قشر عظیم است.


انتهای پیام/4117/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته