دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 فروردين 1398 - 09:10
حاتمی در گفتگو با آنا:

اجازه اعتراض به داور را نداریم/ آماده بازی با نفت آبادان هستیم

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی گفت: هیچ‌گاه به عملکرد داور اعتراض نکردیم چرا که او هم حق اشتباه دارد.
کد خبر : 374299

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام امروز سومین دیدار خود در مرحله نیمه‌نهایی پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال را برابر تیم پالایش نفت آبادان برگزار می‌کند. این دیدار در شرایطی برگزار می‌شود که هر دو تیم یک پیروزی در کارنامه دارند.


مهران حاتمی درباره دیدار تیمش مقابل پالایش نفت آبادان به خبرنگار ورزشی آنا گفت: تیم ما در بازی نخست نمایش خوبی داشت اما در بازی دوم نمایش خوبی نداشتیم و به‌خاطرِ اینکه حریف بهتر بود برنده شد. باید تلاش کنیم تا در سومین دیدار برنده از زمین خارج شویم.


وی درخصوص شرایط بازیکنان تیمش برای بازی امروز اظهار کرد: به‌غیر از سجاد مشایخی که از ناحیه زانو دچار مشکل است و دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی را از دست داده، دیگر بازیکنان در شرایط خوبی هستند و با تمرینات منظمی که برگزار کردیم، آماده دیدار با نماینده آبادان هستیم.


سرمربی تیم پتروشیمی در مورد اینکه اعلام شده بود وی در روز شکست تیمش برابر پالایش نفت آبادان به داوران اعتراض کرد، گفت: اصلاً چنین موضوعی صحت ندارد. نه من و نه هیچ‌یک از بازیکنانم حتی یک کلمه صحبت نکردیم. فکر می‌کنم به‌خاطر حجب و حیای اعضای تیم ما که به خود اجازه اعتراض به داوری نمی‌دهیم، دیگر تیم‌ها اشتباه برداشت کردند و فکر می‌کنند که ما نمی‌توانیم عملکرد داوران را زیر سؤال ببریم ولی داور نیز حق اشتباه دارد و ما مثل سایر تیم‌ها نیستیم که تمرکز داوران را بر هم بریزیم.


وی در خصوص اینکه تیمش می‌تواند در دو دیدار خارج از خانه مقابل پالایش نفت آبادان بدون حمایت تماشاگران برنده باشد، تصریح کرد: بازیکنان تیم ما آمادگی خوبی دارند و اگر در سالن بازی نیز کمتر مورد تشویق قرار بگیرند، از لحاظ روحی افت نمی‌کنند. آنها سال‌هاست که در خارج و داخل خانه، با قدرت بازی می‌کنند و می‌دانند که در مقابل نماینده آبادان نیز نمایش خوبی را ارائه می‌کنیم.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته