دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 بهمن 1397 - 07:24
مهران حاتمی در گفتگو با آنا:

جنبه برد و باخت را داریم/ بازی با شیمیدر بی‌حاشیه خواهد بود

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی گفت: در دیدار با شیمیدر هم جنبه بردن و هم جنبه باختن را خواهیم داشت.
کد خبر : 357653
مهران حاتمی  1.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مهم‌ترین دیدار نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال امروز در تالار آزادی میان تیم‌های شیمیدر تهران و پتروشیمی بندر امام برگزار خواهد شد. تیم شیمیدر در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارد و پتروشیمی صدرنشین است. بدون تردید نماینده تهران تلاش خواهد کرد تا در بازی فردا بتواند برنده از زمین خارج شود تا به صدر جدول صعود کند. در مقابل پتروشیمی که تا به این هفته تمامی دیدارهایش را با برتری به پایان رسانده، به‌دنبالِ کسب پیروزی خواهد بود.


مهران حاتمی درباره دیدار تیم پتروشیمی در خانه شیمیدر به خبرنگار ورزشی آنا گفت: مطمئن هستم که بازی خوبی برگزار خواهد شد. بازیکنان ما همه سعی خود را خواهند کرد تا در این مسابقه برنده شوند. شیمیدر تیم بسیار خوبی است که از نفرات و مربی خوبی بهره می‌برد. ما مقابل تیم کاملی باید به میدان برویم و بدون هیچ مشکلی سعی خواهیم کرد تا با اتکا به آمادگی بچه‌ها برنده از زمین خارج شویم.


وی درباره اینکه عنوان شده پتروشیمی با پیروزی برابر شیمیدر می‌تواند قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال را مسجل کند، اظهار کرد: اصلاً چنین چیزی درست نیست. حتمی شدن قهرمانی پتروشیمی با شکست شیمیدر صحت ندارد. ما در راند دوم رقابت‌های لیگ هستیم، هر تیمی که بتواند در مسابقه امروز برنده شود، قهرمانی‌اش را تثبیت نکرده است.


سرمربی تیم پتروشیمی درخصوص اینکه عنوان شده در بازی رفت که تیمش برنده از زمین خارج شد، حواشی به‌وجود آمد و ممکن است بازی امروز نیز دچار حاشیه شود، تصریح کرد: بازی رفت هیچ حاشیه‌ای نداشت، هیچ‌کدام از دو تیم مشکلی نداشتند. مطمئن هستم در بازی امروز و دیگر رقابت‌ها نیز شاهد حواشی نخواهیم بود، ما در حال انجام ورزشی هستیم که در آن رقابت با رفاقت همراه است، هم جنبه بردن و هم جنبه باختن داریم. هر دو تیم توانمند هستند و تیمی که دقت بیشتری داشته باشند برنده خواهد بود.


وی درخصوص اینکه کیفیت رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال نسبت به هفته‌های ابتدایی تغییری داشته یا خیر بیان کرد: 100 درصد با انجام بازی‌ها، تیم‌ها به هماهنگی بهتری دست پیدا می‌کنند و رفته‌رفته ضعف‌های‌شان را شناسایی می‌کنند. کیفیت بازی‌ها بالاتر می‌رود و تماشاگران از تماشای مسابقات لذت می‌برند، ضمن اینکه بازیکنان آمادگی بیشتری پیدا می‌کنند و می‌توانند به تیم ملی کمک کنند.


حاتمی درباره اینکه در رقابت‌های نیم‌فصل جوانان جویای نام به جامعه بسکتبال معرفی شده‌اند یا خیر اظهار کرد: مسلماً در هر ورزشی بازیکنانی هستند که برای ارائه توانایی‌های‌شان حداکثر سعی خود را می‌کنند. در ورزش، رقابت بسیار اهمیت دارد. بیشتر تیم‌ها سعی کرده‌اند از نفرات بومی استفاده کنند و من معتقدم نفراتی شناسایی شده‌اند که می‌توانند در آینده به بسکتبال ملی ایران کمک کنند.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته