دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 فروردين 1398 - 16:09
قوامی:

کمک به تروریست‌های آمریکا در منطقه معاونت در اقدام تروریستی است

نماینده مردم اسفراین در مجلس گفت: نیروهای سنتکام را تروریست اعلام کرده و رگونه کمک آموزشی، تدارکاتی، فنی و ... را معاونت در اقدام تروریستی می‌دانیم.
کد خبر : 374147

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، هادی قوامی در جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس شورای اسلامی در موافقت با طرح اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان سازمان تروریستی توسط ایالات متحده آمریکا، اظهار کرد: با این طرح همایش باشکوهی در مجلس شورای اسلامی به نمایش درآمد.


وی با بیان اینکه سپاه نهاد ارزشمندی است که با خون ده‌ها هزار شهید به منصه ظهور رسید، ادامه داد:کودتای ۲۸ مرداد را فراموش نمی‌کنیم که آمریکایی‌ها در امور داخلی کشورمان، مداخله کردند و حکام فرومایه‌ای بر ایران مسلط کردند تا منافع خودشان در کشور ما دنبال شود.


نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه امروز مبارزه اصلی ما با آمریکا مبارزه با سلطه است، گفت:کار آمریکا در تروریست خطاب کردن سپاه خلاف قوانین بین‌المللی است.


قوامی با اشاره به طرح مجلس برای مقابله با تروریست‌های آمریکا در منطقه، گفت: با این قانون ما هم نیروهای قرارگاه مرکزی آمریکایی‌ها را تروریست اعلام می‌کنیم و هرگونه کمک آموزشی، تدارکاتی، فنی، و ... را معاونت در اقدام ترویستی می‌دانیم؛ لذا این طرح در گام اول بسیار خوب بوده و وحدت و همدلی که میان نیروهای وفادار انقلاب شکل گرفته را نقطه قوت نظام جمهوری اسلامی می‌کند.


 


انتهای پیام/4034/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته