دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 فروردين 1398 - 13:26
شمسایی در گفتگو با آنا:

حذف دختران فوتسال به‌خاطر پاداش، غیرمنطقی است

پیش‌کسوت فوتسال ایران گفت: خط زدن سه بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان به دلیل اعتراض به عدم پرداخت پاداش، کار غیرمنطقی است.
کد خبر : 373791

وحید شمسایی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره خط خوردن سه بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان از ترکیب تیم به دلیل اعتراض به عدم پرداخت پاداش‌های خود گفت: ما یک بحثی به نام پرداخت پاداش داریم که وظیفه هر فدراسیونی است که وقتی قول آن را به ملی‌پوشان داده، آن را پرداخت کند. در خصوص پاداش ملی‌پوشان فوتسال، زمان طولانی گذشته و هنوز این پاداش پرداخت‌نشده است. بنابراین طبیعی است که آنها از این موضوع ناراحت باشند و به آن اعتراض کنند.


وی گفت: متأسفانه پاداش ملی‌پوشان ساحلی و آقایان هم هنوز پرداخت‌نشده است و طبیعی است که این مسائل در روحیه بازیکنان تأثیر می‌گذارد. اما اگر فکر کنیم خط خوردن این سه بازیکن به خاطر عدم پرداخت پاداش آنها بوده موضوع غیرمنطقی است؛ چراکه برخی ملی‌پوشان دیگر هم به عدم پرداخت پاداش اعتراض کردند و حالا آنها در ترکیب تیم حضور دارند و مشکلی پیش نیامده است.


پیش‌کسوت فوتسال ایران تأکید کرد: به نظرم در مورد انتخاب بازیکنان در ترکیب تیم، کادر فنی و مسئولان باید پاسخگو باشند. به‌هرحال در چندین اردو ملی‌پوشان دعوت شدند و حضور پیدا نکردند و به همین خاطر کادر فنی هم تصمیم گرفته در این اردو این نفرات حضور نداشته باشند. این موضوعی است که تصمیم‌گیرنده نهایی آن کادر فنی است. اما نکته‌ای که مهم است اینکه بانوان ما افتخارات زیادی را به دست آوردند و زحمتی که برای فوتسال ایران کشیدند را نباید فراموش کنیم.


شمسایی عنوان کرد: اما از آن‌طرف بحث پرچم ایران و پیراهن تیم ملی هم از اهمیت بالایی برخوردار است. من همیشه گفتم اگر فوتسال نبود به‌طور حتم ما هم نبودیم و به این افتخارات دست پیدا نمی‌کردیم. همه ما اعتبارمان را از فوتسال گرفته‌ایم و اگر امروز بازیکنان مصاحبه می‌کنند و مردم آنها را می‌شناسند تنها به خاطر فوتسال است. رشته فوتسال بوده که ما را به سرمنزل مقصود رسانده و ما باید در همه حال در کنار آن باشیم. من دورانی را در فوتسال گذراندم که شاید تحمل آن برای هرکسی سخت باشد، آقای گل فوتسال بودم اما در یک دوره از تیم ملی کنار گذاشته شدم اما پس‌ازاینکه دوباره دعوت شدم به اردوی تیم ملی رفتم. به‌طور حتم باید ارزش بازیکنان حفظ شود اما به نظرم باید ما هم با برخی مسائل کنار بیاییم و برای بالا بردن فوتسال در ایران تلاش کنیم. اگر مصاحبه‌ها کمتر شود و کمی صبر داشته باشیم به‌طور حتم بخش زیادی از مشکلات حل خواهد شد.


وی در واکنش به اینکه کاظم سلیمانی عنوان کرده بود حتی تاج هم نمی‌تواند او را برکنار کند، اظهار کرد: سلیمانی زحمت زیادی برای فوتسال ایران کشید و انصافاً وقت گذاشت و هدفش این بود که به فوتسال ایران کمک کند، در همین دوران دشمن‌های زیادی هم برای خود تراشید؛ اما بااین‌حال با تمام قدرت کار می‌کرد ولی به نظرم هر فردی در هر پستی یک تاریخ انقضا دارد که سلیمانی به آخر آن رسیده و کارش در کمیته فوتسال تمام‌شده است. چنین صحبت‌هایی اصلاً زیبنده نیست و من خودم شخصاً اگر جایی باشم که بدانم مجموعه دیگر به من نیاز ندارد شخصاً کنار خواهم رفت. بنابراین بهتر است این ذهنیت‌ها را از بین ببریم. من از همین‌جا به او خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم فوتسال ما هم در بخش بانوان و هم آقایان به پیشرفت قابل‌ملاحظه‌ای برسد.


انتهای پیام/4051/4057/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته